VOI JUMA!!

Vierailija

Muksu siirtynyt yöllä sohvalle unissaan ja pissannut siihen!

Milläs saa kangas sohvan putsattua?Ei millään!!Vittan!Eikä todellakaan ole rahaa ostaa uutta sohvaa....mitä mä teen??

Kommentit (12)

Vierailija

mitähän asiatonta tuossa aloituksessa oli...?

kun fiksummin kysyttynä kerta enemmän vastauksia sais.

täällä aina pitäiis olla kirjakielellä kysytty et se olis asiallinen ja siihen ei silti asiallista vastausta sais

Vierailija

on onneks tumma sohva niin ei näy kovin selvästi. oon ensin puhdistellu sitä rätillä ja sit antanu kuivua ja sitä hajunpoisto juttua laittanu vasta kuivaan sohvaan. Jos kauheen häiritsevä läikkä jää niin osta jostain joku sohvanpäällinen tai sit joku päällinen pelkkään istuinosaan.

Vierailija

Vai eiko paallisia saa irti? Isompi ongelma nyt lienee se, etta se pissahan on epailematta kastellut muutakin kuin paalliskankaan, eli on imeytynyt sinne taytteisiin. Enpa kylla tieda, onko mitaan konstia, milla ne saisi pestya.

Vierailija

Laitoin pyykinpesu ainetta märkään pyyhkeeseen ja hinkkasin sillä.Lauantaina vielä isot kekkerit tulossa ja ja ja hermot menee!!

Mut onneksi ei tosiaan kissan pissaa ole.=)Jotain hyväähän pitää aina keksiä asiasta!=(

Vierailija

Voiskohan tota sohvaa koittaa pestä niillä autonpenkkien pesuun/puhdistukseen tarkoitetulla aineella?

Luin tuolta josatin ihme sivuilta että oli ainakin oksennuksen saanut sillä pois...

Kellään kokemusta?

Jäi muuten vielä ainakin toi pissan haju siihen sohvaan.Eikä voi hirveesti tuuletellakaan kun kuopus nukkuu taas.Ehkä sitten kun herää ja lähetään ulos....ahistaa..

Vierailija

Ja sohvan kangasta ei saa irti.Rätin kanssa sitä hulluna alan kohta hankaamaan ja sitten febricellä hajun pois.Uuden sohvan ostoon kai pitäs lähtee mut kun ei tää kht nyt niin iso ole että sillä sais sohvan.HIttolainen että ottaa päähän.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Muksu siirtynyt yöllä sohvalle unissaan ja pissannut siihen!

Milläs saa kangas sohvan putsattua?Ei millään!!Vittan!Eikä todellakaan ole rahaa ostaa uutta sohvaa....mitä mä teen??

Vierailija

kun fiksummin kysyttynä kerta enemmän vastauksia sais.

täällä aina pitäiis olla kirjakielellä kysytty et se olis asiallinen ja siihen ei silti asiallista vastausta sais

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat