♥ ♥ Truplattimet keskiviikon humuun ♥ ♥

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (65)

Vierailija

Lenkki takana raittiissa ilmassa ja lukemista edessä. Mies on iltavuorossa, joten hyvin saa aikaiseksi lueskella.

Nekku: onko teillä 300m2? Muistin että asutte kaksiossa.

Hulluilla päivilla voisi kyllä piipahtaa. Jos vaikka vauvalle jotain löytyisi...

Vierailija

Täältäkin lähetetään Miitsulle ja miehelle supersuuret onnittelut plussasta. Varmasti mieskin innostuu raskaudesta siinä vaiheessa, kun se tulee näkyvämmäksi. Viimeistään sitten vauva sulattaa jokaisen miehen sydämen. Laskettu aikasi kuulosti hyvältä. Meillä on nimittäin samana päivänä ensimmäinen hääpäivä.

Vierailija

Aivan, just samoin kävi meille! Ne repsottavat kyllä lähti.. Toivottavasti ei oo kovin montaa seinää revittävänä ;D

Dyt ois aika BB:n.. ÖITÄ!

Vieläkin kutkututtaa Miitsun uutinen! mItä se mies sanoo, tuuhan kertomaan..?! :)

Vierailija

Tulkaa nyt kirjoittelee mun kans :) Mieskin on ylitöissä tänään -> yleensä ei koskaan tai siis taitaa olla ihan ekakerta täs työpaikas...

Tylsistyttää ja muksutkin leikkii kerrankin kivast yhes -> ikäerosta huolimatta :)

Vierailija

Siis minunkin piti vielä toivottaa Leanna tervetulleeksi.

Hih, TIITIKKÄ, ihan oikea meininki! Pistareita vaan kehiin, jospa ne joskus tajuaisi, ettei lusmuilu kannata;D...

Vierailija

NEKKU, ei mua kannata jäänäillä ->oikeesti. Mul ei mitään tuntemuksia raskauteen vaanihan täti fiilis jo valmiina. Mul tuli se yks teelusikallinen ruskeaa ja nyt ei ole kahteen pvää tullu edes pientä pisaraa. Tällästä ei koskaa aiemmin ole ollu et ihan kokonaa loppus mut huomen lekurille/gynelle juttelen ja katotaa mitä se ehdottaa vaiko ei mitään..

Toivottavast sä saisit yllätys plussan, hih..

Niin ja mun kp nyt on hmm, ootas, *laskee* 24 tai 25 (25 jos lasketaan siitä sunnuntaista kun menkat alko vaik alko hiukka vaille puolta yötä).

Ja ovis plussa oli kp 15 ja mul se luteaali vaihe on aina 12 pvää niin tästä kierrost tulee n. 27 mittanen ELIpe-la alkaa menkat :(

MIITSU, sun testaamista huomenna kyllä jännään jo ihan kamalasti. Tai oikeammin, olen aivan varma että selkee plussa pamahtaa =)))))

Meilkin sitä teemaa (ja pentikkiä) mut kyl meil ne arki käytössä on (ei kahvikupit tosin) ja harmittaa jos joku menee rikki. Tähän asti ollaan kyl onnistuttu vaan 1 isolautanen rikkoa ja siitäkin on jo vuosia pari mennyt. Mut en halua kotiin tavallaan mitään kakkos-astiastoa (ihan tilankaan takia) ja taitaa meidän miehet oikees olla, käyttöä vartenhan ne on ;)

MIRULII, joo, kyl meil niit karvoi on jo tarpeeksi muutenkin -> 2 kissaa ;)

mutta en halua kyllä karvatontakaan koiraa joten =) Musta ois ihana joku just ihana lupsakka hali-koira. En haluais mitään isompia alkaa harrastaa -> perus käyttäytyminen ja sisäsiisteys ja kiltti, ne olis riittävät.

Joten Nova Scotinnoutaja vois unohtaa, ne tarttee aktiviteettia ihan liiankin kanssa ;D Mutta katellaan. Täl hetkel nyt haluisin ekaks sen vauvelin mutta jos sitä ei ala kuuluu, niin sitte koira ;)

NANSKU, hyvä että siellä alkaa olee kaikki kunnossa rääpäleen osalta :) Etenkin et vuoto on lakannut jne. EIks tuo supistelu ole kuitenkin aika normaalia jo tois synnyttäjille?

Jos siis ei aiheuta avautumista ym ym.. Mulla meinaan supisteli pojan kanssa yhtenään mutta avautunu ei ollenkaan. Mut sitte 2 kk ennenne la olin sen 3cm auki koko ajan, mutta ei siitä mitää haittaa ollu..

Typriä nuo ex-miehet :(( Elä stressaa liikoja, omavointisi nyt ykkössijalla :)

MARIPOSA, en mä noist ovis jutuista tiiä. Mulla oviksen aikaan vihloo useampi pvä aina hetkittäin ja sitte yhtenäpvänä tulee sellanen parin tunnin kiuvuliaampi hetki. Ja testien mukaan silloin on ollu mun hormonitkin ylhäällä eli.. Ja olihan se 24-36 tuntia ovishuipusta testin mukaan irtoo se muna-system, eli voihan sul tosiaan olla viel mahkut saada toivottu plussa hellun kanssa. Ei mene enään pitkästi, kohta odottelusi palkitaan ;)

MII, mäkään en tiiä tosta limajutusta/hiivasta. Se nyt on tosiaan voinu olla ovis tai se on yhtähyvin voinu olla pieni limakalvoärsyke. Ei noista aina ota selvää.Mutta siis ahkeraa jumppaamista silloin kun pystytte ;)

NIFKIN, tulikos shoppailtua isommastikin? Mua kyl ja kiinnosta nuo hullut pvät ihan sen Kanebon ripsiväri-tarjouksen takia, mutta tääl ne hullut pvät on ihan kaaaaaooottisia. Ihmiset ryntää ja repii suurin piirtein väkisin itseään sinna ja tänne, vaikkei ihan sika halpaa olekkaan :O

Pikkujouluista vielä. Eli lahaj ja vauva-aiheinen, ok!!

No, meille sopii kyllä tulla jos haluatte. Kyl meil tilaa on ja jos siis nyyttäri meinigillä pidetään?? Pitäs sanotte??????

Mutta joku muu kyl tekee sen Pätkiskakun, mä en tosiaan ole leipvaa sorttia, edelleenkään ;D

Mä voisin tehdä vaikka fetasalaattia ja ym, jotain suolaista, vaiko ihan ruuan tai jotaa...

Nyt katoan taas :)

Vierailija

MIITSU, mee hakee testi HETI. Axe on linjoilla =DDDDDD

*käskee leikkisästi vaikkakin tosissaan, heh*

Axe, mun puolesta voidaa olla meillä. Miettikääs vaan sitä aikaa hiukkasen

Siis sillo pikkujouluis..

Vierailija

Viikonlopun juhlien jälkeen olin niiiin poikki, etten jaksanut edes koneella istua. Eilen olinkin sitten iltavuorossa ja taas ihan kuraan kuollut kuttu... Jospa tässä hiljalleen alkaisi piristyä?!?!

Tänään olin äitipolilla: Vauva voi hyvin:)) painoarvio 1kg70g ja kuulemma isohko. Ei kuitenkaan niin iso kuin veljensä näillä viikoilla. Sokeritasapaino suht ok ja maksa-arvoja aletaan nyt seuraamaan kahden viikon välein*helpottunut tästä*.

Palaan myöhemmin lukemaan pinoja*ihan pihalla kaikesta..?*

Talvikki ja Allu rvk 27

Vierailija

Tosi vetämätön olo :/ En oo saanu pyykkejäkään koneeseen..!

Soffu: Kp taitaa olla 42 - en oo laskenu. Mut 1.pv syyskuuta alko, joten eiks tänään oo 12.pv... *hyvä matikka pää*

Yks sellanen mahdollinen oire kyl vois olla. Nuo limakalvot on edelleen ns. turvoksissa ja arat.. Mut en ala yhtään kuvittelemaan mitään :) (pettyy sit vaan)

Vierailija

koulusta kotiuduttu. Ihanaa. Kohta alan lukemaan tenttiin.

Nansku: hyvä, että vauvalla menee hyvin. Harmi, että ex-mies on hankala. Älä nyt liikaa hänestä stressaa, sun vointisi tärkeintä!!

Mii: paljonko sulla oli niitä opintoja jäljellä? Olet siis maisteriksi valmistumassa joskus, vai?

Nekku: onko multa mennyt nyt jotain taas ohitse..? Yritättekö lasta vai... olen vain saanut sen käsityksen, että ette ehkäisyä käytä ja kun ehkäisyä ei käytetä niin se on raskauden yrittämistä oli kp:t mitkä hyvänsä. Ovatko suunnitelmat aikaistuneet? ** En aina pysy perässä:) Eikö sulla ollut just hiljattain ne pillerit? Mitä merkkiä ne muuten oli?

Pakko mennä aloittelemaan lukemista. Mä syön täällä suklaata - äidit, jotka syö suklaata, saa onnellisia vauvoja:)

Vierailija

Meillä kävi äsken sohvakalustojen uudelleen päällystäjä katsastamassa tuota meidän kalustoa ja lupasi päällystää ne kohtuu edullisesti koska ovat kuulema suoralinjaiset sohvat ja helpoimmasta päästä päälystettävät.

Ihanaa! Ne ovat nimittäin niin kamalan likaiset, että ihan hävettäää vieraiden tullessa ja uusiakaan en millään ois viitsinyt tähän saumaan hankkia, kun tätä tahmakämmenten elämää on kuitenkin useampi vuosi edessä :o) Nyt sitten odotellaan mikä se " edullinen tarjous" sitten on... Perjantaihin mennessä lupasi sen tehdä.

Tänään taidan aloittaa yläkerrassakin pikkuhiljaa repimään vanhoja tapetteja alas, repsottavat lupaavasti - ei varmaankan ole kovin kova homma saada ne irti...

Kukas kyselikään mitä BB:ssä on tapahtunut... " Kohokohta" on tainnut olla se Hannan ja Timon peiton heiluttaminen siinä kaikkien yhteisellä löhösohvalla... Pertun päiväpeiton alla... Ei oikein kivaa toisia kohtaan minusta! Ja eipä siinä muuta sen kummempaa, mua alkaa jo kyllästyttää 6vk tiivis seuranta.

Vierailija

Palaverista kotiuduttu ja masu täynnä ruokaa: nyt sitten serkkutyttö 3v on täällä hoidossa, touhua riittää, kissat ihan ihmeissään kun kokoajan tarvii leikkiä!! mahtaa niitä sitten illalla nukuttaa!

En oo kerenny testiä hakemaan mutta illalla meinasin vielä hakea, aamulla voin sitten kertoa näyttääkö se mitään (tai sitten jo illalla) yhtään ei kyllä oo raskautunu olo, mutta toisaalta ei kyllä tunnu niitä menkkojakaan....

NANSKULLA oli ihania uutisia ultrasta: varmaan mukavaa kun sai rauhassa ihmetellä uutta elämää sieltä kuvaruudulta, en muistakkaan ootko sanonu että tuntuuko jo liikkeet? Ikävää että ex-mies alkoi hankalaksi, toivottavasti pian ohimenevää

NEKKU: tosissaan neliöitä melkoisesti sulla... On siinä siivottavaa!!!

MARIEELA: vähän repesin kanssa muna-system.... samoin Talvikin kuraan kuollut kuttu!! Hyvä kuulla että allulla kaikki kunnossa kans siellä!!!

Soffu: kummasti lisää energiaa saa kun sinne jumpalle jaksaa raahautua!!

No meen kattomaan nyt et mitä tuo tytteli touhuaa, kävi kaivelemassa jogurttia äsken jääkaapista kun oli nälkäinen!!

Palaan siis myöhemmin!!

Vierailija

Pyytivät anteeks väärää viitenumero ja saan siitä hyvästä vielä yhden testin kaupanpäälle. Eli [b]6[/b](!) [b]testiä hintaan 5¿[/b] :D :D

Jokohan saisin ihteni sänkyyn..

Vierailija

[color=plum] [size=6] ♥ ♥ [/size] [/color] [color=blueviolet] [size=5] Onnea Miitsu! [/size] [/color] [color=plum] [size=6] ♥ ♥ [/size] [/color]

Viime yö oli kauhea ja en jaksa nyt enempää kommentoidakaan sen takia, antakaa anteeksi.

Palajan jahka saan kursittua itseni kasaan taasen..

NANSKUlla oli kivoja ultrakuulumisia, piti se vielä sanoa!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat