Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä avuksi aamuyön heräilyyn?

Vierailija

Olen todella herkkäuninen ja kärsinyt melkein aina univaikeuksista. Lapseni ovat 2 ja 4 ja pääsääntöisesti herättävät vielä joka ikinen yö, jollei muuten niin kömpimällä viereen. Tyypillisesti en saa enää sen jälkeen unta, vaan haudon murheitani pikkutunnit noustakseni sitten kuudelta töihin.

Mistä apua? Mies nukkuu omassa huoneessaan eivätkä lapset suostu ottamaan häntä unikaverikseen.

Kommentit (5)

Vierailija

Nukun muutenkin tosi pinnallista unta ja heräilen uniin jotka voisivat olla tottakin... Siis painajaisia joissa näen tuttuja ja kun olen itse sohlannut siten että on vain ajan kysymys koska tietyt ihmiset kuulee asioista niin tää mua stressaa. Olis helpompi myöntää itse mitä on tullut tehtyä mut kun en halua pilata kenenkään elämää/liittoa... Omia mokiani, tiedän, mut en sitten ollutkaan niin omatunnoton kuin luulin... Ja tietty lisäks vielä talous sekasin. Ja pari kuukautta sitten tehty abortti kummittelee...

Enpä tiedä tosta lääkityksestä kun itse uskoisin et olis helpompaa kun pystyis selvittämään asiat muiden ja itseni kanssa. Ei vaan rohkeus riitä...

T:2

Vierailija

Unilääkkeitä en saa koska olen yh enkä sit välttämättä kai heräis hädän tullen. Mulla nää unihäiriöt aiheuttaa " muistikatkoksia" , vaikee muistaa mitään enää nykyään ja tunnen oloni jatkuvasti tyhmäks.

T:2

Vierailija

seitsemältä niin väsyttää ihan pirusti. Ja muutenkin olen päivät tosi väsyny ja se nyt taitaa johtua huonosta unesta koska nukun kuitenkin yössä 8-10tuntia... Tosi rankkaa kärsiä unihäiriöistä.

Uusimmat

Suosituimmat