PAS seuraa viikolle43?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

eli alustava suunnitelma olisi että viikon 43loppupuolella tehtäis PAS jos asiat menee niinkuin toivoisin.

Kpvä3 menossa nyt, eilen aloitin zumenonit ja ensi ke ois ultra jonka jälkeen taas seuraava etappi olisi PAS n.27-28pvä.

Kaksi pakkasukkoa ois käytettävissä, 4soluvaiheessa pakastettuja top-alkioita, vaikka eipä näillä luokituksilla tunnu merkitystä olevan onnistumisen suhteen. Sulatus pelottaa valtavasti, että onnistuuko se ollenkaan. Tämä on ensimmäinen PASsini, kaksi lasta olen saanut IVF-tuoresiirroista puolentoista vuoden ikäerolla, molemmilla kerroilla laitettu kaksi alkiota joista aina toinen on kiinnittynyt.. eli onnistumisprosenttien suhteen/hoitokerta näyttäs epätodennäköiseltä että tämä enää onnistuisi,silti on yritettävä ja toivottava parasta.

Löytyiskö PAS seuraa tälle ajankohdalle?

Kommentit (13)

Vierailija

vihdoinkin löyty seuraa piinailuun=)! Sulla vaikuttaa sen puolen hyvältä että noinkin paljon huuruneniä, mulla tosiaan nämä kaksi vain ja saa pelätä miten sulatuksessa käy. Jos ei siihen asti edes päästä niin taidan kallistua mieheni kans vielä yhteen ivf-hoitojaksoon koska tuoresiirroista ainakin on aina se plussa tullut, eli ehkä sitten paremmat mahkut sillä. Eikä oikein haluais vielä ajatella että kaikki ois kiinni vain tästä Pas:sista.

Jännittää jo nyt valtavasti, zumenonit ei oo vaikuttaneet mitenkään huomattavasti, olo on vähän herkistynyt mutta pistän sen tämän jännityksen ja vihdoin tositoimiin pääsemisen piikkiin=).

Tosi kiva päästä jonkun kans piinailemaan, ens ke käyn ultrassa ja katsotaan sitten miltä jatko vaikuttaa. Toivotaan parasta ja palaillaan asiaan=). Olen nyt viikonlopun pois mutta tulen lukemaan taas kuulumisia ja kaikenlaisia oireita ja ajatuksia olen innokas jakamaan, eli AnnaTullaVaan=), ja kaikki muutkin tämän ajankohdan piinailijat, teretulemast joukkoon=)

Vierailija

eli alkaa totuuden hetki lähestyä... Ke kävin ultras ja olosuhteet seuraavaan askeleeseen on edessä, limis oli Ohuehko( 7,2) mutta kuulema riittävä ja muuten hyvän näköinen, tietysti minä itse meinaan sen ohuutta nyt kuitenkin murehtia kun siitä mulle ääneen mainittiin.

Onkos zumenonit vaikuttaneet mitenkään?? Itselläni on annostus 1tabu 3*päiväs, ja nyt parina päivänä ollut pääkipua ja huonovointisuutta, luinkin sitten tuoteselosteesta että näitä oireita voi esiintyä, tänään ollutkin jo parempi olo, ja voihan johtua muistakin syistä.

Siirto olis sitten ensiviikon loppupuolella...jos vaan siirrettävää onnistutaan saamaan.

Vierailija

Täältä löytyy piiniskaveri! Meillä oli takana vuoden verran lapsettomuushoitoja, sitten tärppäs ekasta ivf:stä ja nyt meillä vuoden vanha neiti. Nyt toivotaan lisää onnenkantamoisia ja päädyttiin lääkkeelliseen PAS:iin. Mulla tänään kp3, eilen aloitin Zumenonit ja ultra osuu vasta ma 24.10. Siiten päätetään siirtopäivä jne.

Kiva saada piinisseuraa! Itse olen varovaisen toiveikas, huurunokkia 9kpl muistaakseni 4 oljessa. Mitkä fiilikset? Onko tullut mitään sivuoireita Zumenoneista?

Vierailija

eli pahin pelko kävi toteen, huurunenät ei selvinneet, olivat valmiiksi kuolleita eli eivät olleet selvinneet edes pakastuksesta 8vuotta sitten.

Tämä todella on kuin pieni kuolema...

Olen saanut kyllä osakseni jo niin paljon onnea että tämä vastamäki oli odotettavissa, toivotaan että pääsen piinailemaan vielä tämän vuoden puolella paremmalla onnella.

Teille muille oikein paljon onnea matkaan ja plussasäteitä. Toivottavasti saan palata asiaan lähitulevaisuudessa

Vierailija

Näin myöhään meni ennenkuin pääsin vihdoin koneelle ja uutisesi olivat jotain muuta kuin odotin. Lämmin lohdutushalaus, ei ole oikein sanoja, olisin niin toivonut että kaikki olisi mennyt hyvin. Pettymys on varmasti suuri. Toivu rauhassa ja tule sitten kertomaan mitä aiotte jatkossa, ehkä pian piinaillaan kuitenkin taas yhdessä..

Hyvää yötä!

Vierailija

Jännittää sun puolesta huominen, monen aikaan saat tietää sulatuksen tulokset? Tule sitten mahdollisimman pian kertomaan miten kävi, ramppaan varmaan koneella koko ajan... Yritä kuitenkin pysyä positiivisella mielellä, sillä jos sulatuksesta huurunenät selviää niin taas on jännitettävää ja jos meinaa selväjärkisenä pysyä niin pieni, realistinen positiivisuus ei ole pahasta ;)

Mä olen vielä omalla kohdallani positiivisella mielellä sulatuksen suhteen, huuruneniä on kiitettävästi, mutta sitten se tarraaminen ja siitä eteenpäin, huh, en uskalla vielä edes ajatella!

Ota lasi viiniä ja rentoudu, koeta nukkua rauhallisin mielin, sillä seuraavana yönä et takuulla nuku, kun toivottavasti siirto edessä!!!

Palataan huomenna asiaan.

Vierailija

Voi itku, kuinka siinä nyt näin kävi. Olen tosi pahoillani!! Mutta niin kuin oletkin saanut vastauksia , niin se ei tarkoita etteivätkö seuraavan satsin alkiot kestäisi sulatusta! Uuden hoidon aloittaminen tuntuu tietysti rankalta passiin verrattuna, mutta tuoresiirrossa on paremmat mahdollisuudet ja sullahan niistä on kokemusta! Ei muuta kuin häntä pystyyn. Ilmoittele kun tiedät hoitoaikataulusta, niin tiedän tulla tsemppaamaan sinua!! Voimia!

Hilmis

Vierailija

Viikonloppu takana ja sulla jo huomisen jälkeen ultra! Aika menee onneksi nopeasti taaperon kanssa, ensimmäistä tehdessä odottelu ja piinailu oli tosi hidasta ja hermoja raastavaa. Mulla ultra vasta viikon päästä ja huolestuttaa mahtaako kohdun limakalvo olla tarpeeksi paksu.. Ymmärrän että sua jännittää alkioiden sulatus ja siirto kun viimeiset kyseessä, mutta toisaalta onhan ennenkin aina toinen kiinnittynyt ja toivotaan että nytkin! Sitten tuleekin tuplahauskaa, jos molemmat topalkiot päättävät jäädä asukeiksi ;) Ja toisaalta kun on varautunut henkisesti plan B:hen eli teillä IVF niin kyllä se jollain tavalla lopulta tärppää. Mut nyt keskitytään tän hetken tilanteeseen ja toivotaan molemmille rutkasti onnea matkaan, näitä vaiheita on vielä monta mitä jännätä ennenkuin päästään piinailemaan. Huh, nyt alkoi ekan kerran oikeasti jännittämään... Moips!

Vierailija

ei niillä rakkuloiden määrällä lopulta tosiaan merkitystä ole. Itselleni saatiin aikanaa ekasta ivf:stä " vain" kaksi jotka hedelmöittyi ja siirrettiin, tästä seurasi raskaus=). Seuraavan ivf:n saalis olikin sitten 4hedelmöittynyttä joista kaksi siirrettiin ja tuloksena taas yksi lapsi , tästä siirrosta jäi siis pakkaseen nämä huurunenät joita nyt herätellään ruususen unestaan=).

Tunnin kuluttua sais soitella miltä näyttää, saa nähdä uskallanko...

Tuoresiirroista olen saanut osakseni niin paljon Onnea että välillä tuntuu tyhmältä edes toivoa enempää, silti sitä toivoo vauvaa yhtä hartaasti kuin aikanaan sitä ensimmäistä ja toistakin=).

Vierailija

mulla huommenna taas ultra, sitten varmaan selviää punktiopäivä.

Eilisessä ultrassa näkyi toisella puollella kai vain 1 kpl 6 mm, toisella puolella 12, 11, 9 ja 8 mm. Ainakin tuon paperin mukaan. Tuo 6 mm oli edellisessäkin ultrassa joten siitä ei varmaan mitään tulee. Jännittää vähän huominen ultra. Mullahan oli lyhyt kaava, en tiedä liekö vaikutusta munisten määrään. Ei tosiaan isoja toiveita anna jos on vain muutama hassu rakkula. Ehkä tämä eka ivf on tällaista harjoittelua...

Ensi viikolle pitäisi keksiä selitystä töihin, pakko perua yksi työmatka kun tulee just päälle. Enkä missään tapauksessa halua sanoa miksi olen poissa, muutenkin arvaillaan täällä alkaako yt-neuvottelut niin ei kannata huudella lapsenhankinta suunnitelmista.

Vierailija

Eipä osaa lohdutuksen sanoja antaa, kuin että jaksamista. Ymmärsin että olette kuitenkin ajatelleet yrittää vielä IVFää? Hyvillä tuloksillahan olette ivfssä olleetkin aiemmin, vaikka se nyt ei tietysti yhtään lohduta tänään.

Kiitos tsemppauksesta, ehkä pitää vain ajatella positiivisesti että se se yksikin voi riittää. Ja jankata fraasia määrän ja laadun suhteesta...

No me jatkellaan piinailua.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat