Gyne gallup, Helsinki

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Missä (lääkärikeskus) olet käynyt gynekologilla ja kellä lääkärillä? Ja mitä maksoi?

Etsin uutta gynekologia kahden raskauden jälkeen kun ollaan palattu normaaliin vuositarkastusrytmiin. Olisin halunnut vähän myös hintavertailla, mutta lääkärikeskusten nettisivuilta ei hintatietoja irtoa.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Taitaa olla monta hyvää lääkäriä tällä lääkäriasemalla! Itse käynyt Sirkka Liukkosella, oikein mukava, rento ja puhelias täti. Yhdyn kyllä tosin edelliseen että on aika kallis paikka, mutta niinhän ne kaikki yksityiset taitaa olla.

Vierailija

ja siellä Fredrika Pekosella (onkohan mennyt naimisiin tai eronnut tai siitten muuten vaan sama etunimi kuin edellä). Enkä mäkään muista hintaa. Onhan se aika arvokasta toi yksityisellä käynti aina. Fredrika puhui suomeakin hyvin ja oon ollu tyytyväinen.

Vierailija

Olen käynyt useita vuosia Femedan Anna-Kaisa Larkio-Miettisen luona ja suosittelen häntä lämpimästi.

Luulisin että tuo hinta on kaikilla lääkäreillä Femedassa sama eli 55 e / krt + toimistomaksu.

Vierailija

en valitettavasti muista gynen nimeä, vanhempi täti oli ja tosi tyly ja kovakourainen... Ehkä nimi on siis tarkoituksella unohtunut, kun päätin, että tuonne en enää toiste mene. Kalliiltakin tuntui. Eli lisää kokemuksia odottelen minäkin hyvistä gynekologeista, kiitos! :-)

Vierailija

Eikö lähes kukaan siis joudu maksamaan itse gynelogi käyntejään? Olkaa onnellisia jos teillä erikoislääkäri edut työpaikan puolesta, se on iso raha ja ainakin minä joudun tunnustamaan pienipalkkaisena että ajan varaus ja käyntiväli venyy välillä luvattoman pitkäksi kun ei " raaskii" maksaa ja muitakin rahaREIKIÄ löytyy ihan riittävästi. Vaikka terveydestä olisikin kysymys.

Vierailija

Olipa hyvä että ap keksi aloittaa gallupin. Minullakin vuosikäynti olisi edessä. Itsekin olen käynyt Femedassa Anna-Kaisa Larkio-Miettisellä, ja edellisen vastaajan kehuihin on helppo yhtyä. Kuunteleva, asiallinen, sopivasti empaattinen, muistaa potilaan parinkin vuoden tauon jälkeen (tai siis pystyy ainakin luomaan sellaisen mielikuvan ja osaa kirjoittaa hyvä muistiinpanoja:)).

Sattuman kauppaa tuntuu usein olevan itselle sopivan gynen löytäminen. Lisää kokemuksia esiin.

Vierailija

Olen käynyt tällä Frederika F:llä ja mielestäni hän oli tyly. Sitten olen käynyt siellä parilla muullakin ja olen ollut erittäin pettynyt, ettei edes rahalla saa nykyään palvelua. Eräs lääkäri ei ollut koskaan puhelinaikanaan paikalla. Jouduin kyselemään häneltä nimittäin erilaisia tuloksia useamman kerrankin ja aina oli tilanne sama. Sitten toinen määräsi antibioottikuurin toisensa perään vaivautumatta ottattamaan CRP:tä, jolla olisi selvinyt, onko kyseessä todella tulehdus. No, olisi kai pitänyt itse osata vaatia. Lisäksi Femedassa on useamman kerran käynyt niin, että yksityisyyttä ei kunnioiteta lainkaan. Eräskin hoitaja tuli puimaan naispotilaalle hänen ilmeisesti lapsettomuuteen liityviä hoitoja käytävään. Naisraukka oli todella hämmentynyt, samoin minä kun jouduin niitä kuuntelemaan. Että mielelläni odottelen tähän ketjuun vastauksia. Jospa löytäisin itsellenikin uuden gynen.

Vierailija

Valinta oli oikeastaan työnantajan, koska he kustantavat vuositarkastuksen ja papan. Hintaa en muista, ikävä kyllä. Lääkärin valinta oli oma koska halusin ruotsinkielisen lääkärin ja ihan tyytyväinen olen ollut...

Vierailija

ennen raskautta kävin Herttonimen Diacorilla ja siellä Helena Pétaksen vastaanotolla. Mielestäni erittäin asiallinen ja hyvä palvelu. Hinta muistaakseni perustarkastus+papa n. 80e, mutta tästä siis jokunen vuosi ja hinta on saattanut muuttua.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat