Mustasukkaisuusongelmia, auttakaa!!

Vierailija

Minulla on 4 ja 2 vuotiaat lapset, ja olen ollut lasteni kanssa yksin nyt reilun vuoden. Isäänsä eivät tapaa kuin pari kertaa vuodessa. Ja viimeiset 2v olen ollut lasten kanssa kotona. Nyt sitten olen tavannut ihanan miehen, ja tapaamme luonani koska en saa lapsia koskaan minnekkään. Miestä eivät lapset häiritse, mutta minua kyllä. :( Aivan valtava mustasukkaisuus saa vallan kun mies on täällä. Vaikka huomioimme lapset emmekä sulje heitä pois, niin meno on ihan mahdotonta. Vanhempi ei usko yhtään mitään, soittaa mulle suutaan ja kiusaa kaikkia mahdollisia uhreja. Nuorempi tekee ilkeyksiä tai alkaa huutamaan heti jos mies koskeekaan minuun tai istumme vierekkäin. Tilanne on raastava ja vaikea. Mitä ihmettä pitäisi tehdä, että lapset rauhoittuisivat ja mustasukkaisuus laantuisi, edes vähän? Pelottaa että kohta mies ei enää jaksa minuakaan, kun lapset ovat kuin tuholaislauman hyökkäys :(

Kommentit (2)

Vierailija

eli he haluavat sinut vain itselleen, piste. Minä ainakin joudun sitten vain sanomaan että ei, nyt me puhumme ja kohta on sinun vuorosi. Sama jos puhun puhelimessa. Eli juuri silloin alkaa kauhea repiminen ja retuutus ja mikä vain että saisi huomiosi. En tiedä muuta keinoa kuin sanoa että nyt tuo ei käy ja meillä on aikuisten asiat, ja kohta on sinun vuorosi, ja huutakoon sitten vaikka suoraa huutoa sen aikaa kun olen päättänyt että tähän menee.

Heillä on ollut sinut ihan itselleen joten he luulevat tietty että sinä olet heidän omaisuuttaan ja heitä varten. Täytyy nyt vain totuttaa että äidillä on myös omia asioita.

Tietty ei voi olla huomioimatta lapsia pitkiä aikoja, eli ihan kuin perheessäkin, olette ja touhuatte kaikki yhdessä kun lapset on paikalla, ja jos haluatte keskittyä toisiinne niin lapset nukkumaan tai mummulaan. Tavallinen deittailu ei uusperheessä sikäli onnistu, ja parempi sen uuden miehen ymmärtää heti että te olette nyt yksi koko paketti josta sinua ei voi saada pelkästään. Jos aikoo sinun kanssa pitempään olla niin lasten kanssa on tultava toimeen. Loverboy voi tietysti olla muutenkin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat