oletteko huomanneet, miten lihavilla lapsilla on " hyvä itsetunto" ??

Vierailija

Onko niin, että näitä lihavia kasvatetaan tyyliin " sinä olet ainutlaatuinen juuri tuollaisena ja saat tehdä juuri sitä mitä itse vain haluat"

Omia havaintoja useasta paikasta:

- uimahallissa lihavat koululaiset hyppii ja riehuu lastenaltaassa täysin välittämättä siitä, että samassa altaassa ihan pienetkin yrittävät vasta totutella veteen

- " puuhamaassa" lihavat lapset riehuvat ja rellestävät esim. pomppulinnassa aivan kuin siellä ei olisi ketään muita

- pallomeressä sama juttu

listaa voisi jatkaa loputtomiin!

Toki huonosti käyttäytyviä on myös ns. normaalipainoisissakin, mutta suhteellisesti enemmän näissä lihavissa.

Samoin kuin mustalaiset ja somalit tekevät suhteessa enemmän rikoksia kuin tavalliset ihmiset!

Kommentit (12)

Vierailija

ja miettinyt ihan samaa asiaa. mutta olen myös puuttunut tuohon ja saanut paheksuvia katseita, kun olen jonkun pikku kullanmurua opettanut käyttäytymään!

Vierailija

Mä en asu suomessa ja yks päivä oli leikkipuistossa jossa toinen suomalaisrouva sanoi, että ne on nuo mutakuonolapset kun aina ohittelee jonoissa (oli ollut jossain puuhamaassa josta puhui) ja mutakuonojen lapset vielä käyttäytyy muutenkin huonosti.

Samaan aikaan kun rouva " virtanen" tätä tarninaansa kertoi niin pikku virtaset ohittivat muita lapsia liukumäkijonossa ja jos eivät muuten päässeet ohi niin tönivät toiset lapset edestään pois. Kun tästä rouva virtaselle huomautin niin vastasi, että pojat ovat poikia. Eli

kunnon suomaliset virtasen pojat on vain poikia, mutta ne mutakuonot käyttäytyy huonosti.

Sama ilmeisesti pätee lihaviin...ja varmaan myös vammaisiin...ja kenties homojen adoptoituihin lapsiin...

Vierailija

miten on niin vaikea uskoa, että nää " vähemmistöryhmät" ei osaa käyttäytyvä, vaan luulevat että heillä on jotain eri oikeuksia, koska kuuluvat vähemmistöön??

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat