Onks täällä ketään jolla ei oo mitään pahaa sanottavaa appivanhemmistaan?

Vierailija

Mulla ei oo sanaakaan sanottavaa niistä muutakuin että ovat upeita ihmisiä kaikki tullaan toimeen ja nauretaan yhdessä.

Tuntuu että täällä kaikki ihmiset vihaavat appivanhempiaan tai erityisesti anoppejaan!

Kommentit (14)

Vierailija

parin viime vuoden aikana äitini kuoleman jälkeen. Mulla ei ole muita vanhempia kuin appivanhemmat joten onneksi ovat hyviä tyyppejä...

Vierailija

Siis mikä tämänkin ketjun tarkoitus on? Kaikki kehuu kun on niin kivat appivanhemmat. Kertokaa edes miksi on kivat, miten ilmenee, onko huonoja kokemuksia muista jne.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Siis mikä tämänkin ketjun tarkoitus on?.

MInullakaan ei ole mitään pahaa sanottavaa tai valitettavaa anopistani (appi kuollut).

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Siis mikä tämänkin ketjun tarkoitus on? Kaikki kehuu kun on niin kivat appivanhemmat. Kertokaa edes miksi on kivat, miten ilmenee, onko huonoja kokemuksia muista jne.

Vierailija

" Appiukko" (en osaa käyttää hänestä tuota nimeä) on mitä on, mutta ystävällinen ja mukava ihminen... Käyn mielelläni heidän luonaan

Vierailija

mieheni vanhemmat ovat ihania ihmisiä,ja mieheni mielestä myös minun vanhempani ovat mukavavia.ei kumminkaan puolin negatiivista sanottavaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat