Löysin työnanatajani (mies) autosta haastehakemuksen oikeuteen lapsen isyyden selvittämiseksi.

Vierailija

Hän on naimisissa, lapsia ja kaikki näyttänyt ainakin päällepäin olevan ok. Huh, jotenkin en olis hänestä uskonut, että vieraissa kävis.

Hän lainasi autoa minulle hoitaessani yrityksen asioita ja sanoi hansalokerossa olevan tarvittavia papereita, olihan ne paperit siellä, mutta oli muutakin. Nyt olen ihan kauhuissani, pitääkö minun mainita hänelle mitä näin, vai vaikenenko...? Kävi mielessä sekin, josko hän olisi halunnut minun sen näkevän? Haluasiko hän jutella asiasta?

Mitä mieltä olette, otanko asian puheeksi, vai en?

Kommentit (11)

Vierailija

Minäkin lainasin kerran töissä tietsikkaani toiselle ja siinä vieressä oli joitain mun tekemiä papereita. Tyyppi niitä sitten myöhemmin kommentoi, ja minä ihmettelin, että miten sillä nyt oli pistänyt ne asiat silmään. Aloin itse katsomaan papruja, eikä ne asiat olleet edes ekalla sivulla, vaan sen oli täytynyt oikein selailla sinne eteenpäin, jotta oli ne huomannu. Kyllä ihmetytti aika lailla.

Vierailija

Hän kyllä huomaa tai on jo huomannut (sattui nimittäin eilen), että olen nähnyt ne, kun kerta hanskalokerolla vierailin, hänen pyynnöstään vielä?

Hänen edukseen sanottakoon, etten ole se firman juoruämmä eli ko tieto ei leviä ainakaan minun kauttani tämän enempää. Tuli vain kamala huolikin hänen perhettään kohtaan.

Vierailija

Oli vähän pakko, Paperipinippuja oli useampia ja jotta löysin oikean oli ainakin etusivu kaikista katsottava, jotta löytäisin oikea ja tämä kohtalokas nippu oli kaikkein päälimmäisenä... eikä ollut kirjekuoressa, vaan ihan avoimesti siinä, ohittaakaan en olisi voinut.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat