mitä maksavat julkisen puolen hoidot ja mitä ensimmäisissä tutkimuksissa tehdään?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kommentit (7)

Vierailija

..ainakin ensimmäisellä kerralla haastateltiin ja juteltiin taustoista ja suunniteltiin missä rytmissä lähdetään etenemään, omat kokeet, miehen sperman tutkinta jne. Mutta meillä oli jo tiedossa siinä vaiheessa minun pco, mutta siitä huolimatta tehtiin kaikki muukin tutkimus mm. munajohtimien aukiolo (en oikeesti enää muista millä nimellä tuo nyt oli, mutta muut tytöt auttakee siinä).

Kävimme/käymme julkisella puolella ja hinta oli aina käynti kerralta 22¿ polimaksu, eikä sitten muuta. Tietysti maksat sitten hormooni lääkkeet mitä määrätäänkin, mutta itse käynti ei muuta.

Onnea matkaan ja toivotaan hoitojen tuovan apuja!!=)

H-R

Vierailija

meillä ei julkisella maksanut erikseen tuo simppojen tutkiminen ,pelkkä polimaksu 22e minulta kun kävin gynellä. Tietysti hormoonit inseminaatiota varten piti itse maksaa. Tilanteesta riippuen noita polikäyntejä saattaa tulla useampikin...niin kuin meillä ensin oli ultrat ja sitten toimenpide ,sit tuli plussa ,ultra sen vuoksi ja sit ongelmia...keskenmeno tän takia 4ultraa ,sit viel kohtutulehdukset päälle ja taas 2ultraa. Pelkillä polimaksuilla kertyi melkoinen summa.

Vierailija

liian aikaisin enter ja nyt sit tekstiä :)

meillä on ensimmäinen käynti lapsettomuudesta tulossa piakkoin ja haluaisi ennakkoon tietää mitä tapahtuu ja mitä maksaa?

Vierailija

kiitos vastaajille... vieläkin voi laittaa vastauksia jos tulee mieleen jotain muuta? onko joku alku hoito yleinen mitä ensin kokeillaan vai onko se kaikille eri tilanteesta riippuen?

Vierailija

Tervetuloa tutkimusten ihmeelliseen maailmaan :)

Mulla oli ensimmäinen käynti gynen polilla ns. keskustelutilanne, jossa myös tehtiin normaali gyn.tutkimus, maksoin polimaksun 22 e. Seuraava käynti, jossa mieskin oli mukana, oli sitten hoitovaihtoehtojen päättämistilanne ja molemmat saatiin polimaksu eli

2 x 22 e. Sen jälkeen tulee maksettavaksi tietenki lääkkeet, jotka on aika kalliita (vuosittainen maksukatto menee täyteen eli yli 600 e) ja matkat + polimaksut punktiopäivänä/siirtopäivänä Tampereelle.

Eli mulla on tulossa marraskuun alussa koeputkihedelmöitys, joka tehdään mikroinjektiona (ICSI).

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat