Uiminen

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Miniko käy uimahallissa uimassa? Pohdin vaan mahdollisten pöpöjen pääsemistä alapäähän. Uiminen kuitenkin tuntuu mielyttävältä ja olo on silloin kevyt, toisin kuin muuten:jalat painavat ja kävely tuntuu raskaalata/lyllertämistä.

Kohdunsuu on kiinni eikä neuvolassa kommentoitu uimiseen mitenkään negatiivisesti.Mietityttää kuitenkin.

Nurse rv27

Kommentit (5)

Vierailija

Ja olo on mielyttävä.

Mutta kun paikat aukee ei uimista enään suositella. Eli jos sulla on kaikki kiinni ni nou hätä sinne vaan polskimaan. Ite oon aina uinu kesällä ihan järvessä vaikka oonkin ollu raskaana.

Vierailija

Jos kohdunsuu kiinni ja ei limatulppa ole tullut (loppuraskaudessa), niin altaaseen vain.

Mutta porealtaat ovat ei-suositeltavia. Ja tuo pissalla käynti ennen/jälkeen on myös hyvä.

Näin minun mielestä. Mutta itse en mene uimaan, koskapa saan herkästi normaalistikin pissataudin ja raskaana ollessa vielä herkemmin ja sitten kun kohdunsuun tilannekin on vähän kysymysmerkki niin jätän altaat muille...

Vierailija

just kysyin eilen (tiistaina 11.10) neuvolasta tuota samaa, voinko vielä käydä uimassa. Oon rv 39+1 ja tätsky sanoi, että uimaan vaan, kun limatulppaa ei ole tullut ja kaikki on normaalisti, eikä mitään osviittaa kohdunsuun aukeamisesta ole.

Vierailija

Kiitoksia kaikille kommenteista/mielipiteistä. Ei siis muuta kuin nauttimaan,tältä päivältä saattaa kyllä jo jäädä, mutta huomena.

Vierailija

että uimisen jälkeen heti pitäisi käydä pissalla, jotta mahdolliset bakteerit eivät jäisi alapäähän.En sit tiiä pitääkö paikkansa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat