Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen todella ihmeissäni kierron kanssa

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Elikkäs. Sunnuntaina aloitin tuhruttelun, jota jatkui maanantaina ja tiistaina. Viime yönä ei ole tullut edes tuhrua, eikä tänään ole tullut mitään. Normaalia vuotoa ei ole tullut ollenkaan.

Olen kovasti ihmeissäni, onko menossa 59. päivä vanhaa kiertoa vai 4. päivä uutta kiertoa.

Raskaustestin olen tehnyt pari viikkoa sitten lauantaina, jolloin oli 48. kiertopäivä. Tuolloin testi näytti negaa. Tänään kävin labrassa ja muiden testien ohella verestä tehdään raskaustesti. Testin tulos kertoo tietysti aikanaan paljon. Tuloksesta riippuu mm. se, haenko apteekista hormonikuurin.

Mutta miten on tuon kierron kanssa? Onko menossa uusi kierto vai eikö ole? Ja onko edes pientä mahdollisuutta olla raskaana?

Kommentit (5)

Vierailija

minulla alkoi esikoisen raskaus juuri noin, eli tuhruvuotoa 3 päivää ja ihan täysin " menkat alkaa" olo, vaan eipä alkanut vaan olin raskaana!!

Toivotan teille parasta.....

t.mariadee

Vierailija

Ja tulos oli negatiivinen. :( Nyt kuitenkin kaikki menkkaoireet on kadonnut eikä vuoto ole alkanut. Pitää varmaan testata viikonloppuna uudelleen ellei vuoto ehdi ensin. Vielä siis odotellaan... Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.

Vierailija

Raskaustesti oli tietysti negatiivinen. Tietysti... Blääh... Sit vaan apteekista hakeen resepti ja 10 päivän kuuri hormoonia nassuun...

Vierailija

Mulla on vain lyhyempi kierto. Vauvaa on tässä yritetty jo jokunen kierto. Nyt on menossa kp 32/31. Aikaisemmat 3-4 kiertoa on ollut 31 päivää. Tänään tosiaan kp32. Viikonloppuna maha oli tosi kipeä ja olin varma, että vuoto alkaa aikaisemmin kuin normaalisti. Lauantaina tuhrutteli, samoin sunnuntaina. Maanantaina ei sitten mitään, samoin kuin eilen, kun vuodon olisi pitänyt alkaa. Nyt sitten taas tuhruttelee ja maha on tosiaan sen tuntoinen, että vuoto alkaa. Mutta eipä sitä vain kuulu. Vielä en ole uskaltanut tehdä raskaustestiä, kun hirvittää jo valmiiksi negatiivinen tulos... Mutta outo kierto! Vuotaa vai ei vuoda. Normaalisi vuoto alkaa kuin hanan aukaisisi. Aikaisemmilla kierroilla ei siis ole ollut epäilystäkään, että onko ne menkat vai eikö. Ärsyttää... Toisaalta toivoo kovasti, että olisi raskaana, vaikka se tuntuu jotenkin epätodennäköiseltä tän tuhrun ja kivun kanssa. Toisaalta taas odottaa, että se vuoto alkaisi kunnolla, että pääsee seuraavaan kiertoon käsiksi. Ristiriitainen olo! :(

Eli avuksi minusta ei ollut, mutta myötätuntoa kohtalotoverilta. Pidetään peukkuja pystyssä! bd

Uusimmat

Suosituimmat