Acon early pregnent test

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

onko kellä kokemuksia, onko kuinka luotettava? En ole kyllä vielä uskaltanut testata kp23/28, kannattaako vielä odotella maanantaihin?

Kommentit (14)

Vierailija

Testasin aamulla Acon 10 negan, kp 25/28-30. Ensikertalainen kun olen ja niin kovin hätäinen. Jonkinlaista vaaleanruskeaa tuhruakin on tänään ollut. Koko päivän olen vaan mietiskellyt, [color=darkorchid]ONKO vai EIKÖ vaiko sittenkin OLISIKO[/color] tämä nyt SITÄ....

On se vaan kummallista, miten ajatukset pyörivät yhdessä asiassa. :)

++++ kaikille toiveikkaille!

Vierailija

kun en enää jaksanut odotella kp25/28(29) mutta negaahan se näytti. Ei olis vielä kannattanu mennä testaamaan, nyt toivon ettei toivoa olis kuitenkaan vielä menetetty, taidan kuitenkin testata seuraavan kerran vasta maanantaina jolloin 29/28(29), jos se sitten olis vaikka plussaa..

Vierailija

Heh, en edes jaksanut oottaa kuin 20/28 ja negahan sieltä tuli... Nyt vannoin etten testaa kuin vasta 28/28.... Oireita on muka ollut (pahoinvointi, huimaus, väsymys, rintojen kipu kainaloista, metallinmaku suussa jne) että luulin että näkyis jo. Että nyt sitten saa joka tapauksessa oottaa siihen 28/28 päivään ennenkuin uskallan testata. Ens viikko on takuulla yhtä piinaa! Koitetaan kestää!

++++++++++++++++ toivotellen, Moonagirl

Vierailija

Testatkaa vaan ihmeessä jos siltä tuntuu! Kaverini sanoi hyvin että tulee sitä turhempaankin rahansa laitettua!! Ihan totta. Mutta varautukaa siihen että voi hyvin olla nega vielä varhaisessa vaiheessa. Itse testasin ensin negan kp 24/28 ja sitten haamun 27/28 ja vahvemman 29/28. Apteekin oma ei näyttänyt silloin vielä yhtikäs mitään, vasta kp 32/28!! Acon antaa haamun ja heikon plussan aika myöhään, noin 7 min. kuluttua, joten älkää heti nakatko roskiin testiä. Ohjeessa sanotaan että reagoi hCG:hen noin 7-12 päivää ovulaatiosta (jolloin hormonia pitäisi olla vähintään 10 mIU/ml).

En valitettavasti tiedä mistä niitä saa pk-seudulla, itse ostin Oulusta Rotuaarin apteekista ja Kaakkurin Cittarin apteekista. Kaakkurissa halvempia, noin 3,70 euroa, rotuaarilla 4,10. Ainoa miinus se pipettihomma, joutuu pissimään purkkiin (esim. kertakäyttömuki) ja sitten pipetoimaan testireikään (pipetti kuuluu pakettiin). Mutta ei haittaa mitään kun testi toimii ja on herkin (ja paras).

sinda

Vierailija

anteeksi, viesti lipesi käsistä...pahoitteluni keskenmenosta!!

Voisinko tiedustella, saako ko. testiä pk-seudun apteekeista?

-kiinnostunut mooli

Vierailija

ollut vihlontaa alavatsassa, ja mikä outoa lähes koko kierron ajan rinnat ovat olleet todella arat ja välillä myös nännitkin, kun tuntui ettei oikein olisi liivejäkään voinut pitää, kun niin aristeli. Lisäksi minulla on ollut mielialan vaihteluita olen voinut pahoittaa mieleni ihan pikkuasioistakin ja itku on tullut herkemmin, kun yleensä en ole mitään pillittäjä tyyppiä. Sitten minulla on astma ruennut vaivaamaan uudelleen, olen ollut oireeton n.7-8 vuotta ja nyt on saattanut pienetkin tuoksut tehdä astmakohtauksia lähes päivittäin. Ja vielä yksi omituinen piirre minulle, olen aina syönyt himona karkkia pienestä pitäen jokapäivä jotakin, mutta nyt ei ole oikein tehnyt mieli karkkia/suklaata, eilenkin pystyin syömään vain pari karkkia ja sitten tuli vähän huono olo eikä tehnyt yhtään mieli. Koskaan en ole aamuisin pystynyt syömään aamupalaa kuin väkipakolla, mutta nyt ollut muutamina aamuina nälkä tai sitten huono olo ja on pitänyt sen takia yrittää jotain syödä. Pitää toivoa, että ois raskaana... Plussaonnea sinullekin.

Vierailija

Jos tarkoitat Aconin Early Detection -testiä (herkkyys 10 mIU/ml) se on todella hyvä!! Sain näkyvän haamun 2 päivää ennen kuin menkat olisi pitänyt alkaa eli kp 27/28. Valitettavasti pikkuinen ei jaksanut rv 4+4 pidemmälle... Testi on mielestäni paras ja herkin, onneksi sitä saa nyt apteekeistakin!

t. sinda

Vierailija

Ja silloinkin tuli niin haalea haamu että sitä tuskin erotti. Tein testin myös viikkoa aiemmin, kun oviksesta oli kulunut 10 päivää ja silloin tuli puhdas nega. Vasta kun menkat oli kaksi viikkoa myöhässä sain testiin vahva, punaisen viivan.

Tiedän, että odottavan aika on pitkä, mutta neuvoisin silti odottamaan alkavatko kuukautiset tai testaamaan vasta sinä päivänä kun kuukautisten pitäisi alkaa. Joillakin istukkahormoni erittyy virtsaan hitaammin ja sitä plussaa ei vaan saa ennen kun menkkojen pitäisi alkaa. Plussaonnea!

Vierailija

Hei!

Mulla polttelee kaapissa kanssa kaksi Acon 10 testiä, ja oon yrittänyt selvittää että koska sillä vois testata, sen sain ongittua, että joku oli saanut plussan jo 23/28 ja joku toinen vasta 27/28. Etten nyt tiedä uskaltaisko testata jo 23/28 vai oottelenko 27/28?

Pitää varmaan odottaa jos vaan pystyy tuonne ens pe jolloin olis 27/28. On vaan sen verran oireita ja ovis oli aikaisessa, että voi olla että näkyiskin jo aikaisemminkin... Viimeksi mulla näky tavallisella testillä + jo 26/28 kun oli kai myös ollut aikainen ovis. Että saa nähdä jaksanko odottaa loppukiertoon asti! Toisaalta ei haluais pettyä negasta ennen aikojaan, jos sitten joka tapauksessa saa kärvistellä sinne 28/28 asti ennenkuin tietää...

Vierailija

ei millään jaksais odotella, nyt kp24/28 ja maanataina pääsis vasta virallisesti testaamaan. Tää on kyllä todella piinaavaa, ja meillä ensimmäistä vasta yritetään, joten ei ole kauheesti tietämystä millasia oireita vois just mulla olla. Mutta todella piinaavaa odotusta, minäkään en uskalla tehdä testiä negan pelossa vielä. Uskaltaiskohan jo sunnuntaina testata kun on sillo kp27/28?

Vierailija

Tuo aconin testi poltteli täälläkin kaapissa ja aamulla sitten testailinkin. Menossa nyt kp 25/28 ja negahan sieltä tulla tupsahti. Ei auttanut, vaikka kuinka yritin siristellä silmiä ja käännellä tikkua valossa.

Viikko sitten niin hirmuja vihlaisuja masussa, että lääkäriin piti mennä, mutta mitään ei löytyny. Pakko jatkaa jännäämistä...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat