Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KESÄKERTUT keskiviikkoon

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

En ainakaan huomannut oliko täällä jo meille pinoa?

Kommentit (11)

Vierailija

Täällä menossa kp 25/29. Testi on näyttänyt negaa. Nyt on aika epävarma olo, rinnat on hieman kipeät, mutta ei lähelläkään sitä kipua mitä oli esikoista odottaessa. Muita oireita ei juuri ole. Sunnuntaina, tai viimeistään tiistaina kierto on lopussa, joten silloin taas testailen, jos tarvetta on. Kovasti toivon, että olisi tärpännyt :)

Voimia ja plussia kaikille samassa tilantessa oleville :)

Vierailija

En ehtinyt edes piinailijoihin pinoutua, kun menkat yllätti!

Toinen kierto pillereitten jälkeen ja kun se eka oli 32 en vielä ollut odotuksia puolin eikä toisin. Nyt siis kierto jäi 25:n päivän pituiseksi!!!

Ajoita nyt sitten yritys taas seuraavassa kierrossa, nythän me ainakin myöhästyttiin kunnolla, kun odotin pitempää kiertoa.

No se nyt oli vasta toinen kierto, mutta jos menee ihan eri lukemiin tämä, alan harkita ovistestien käyttöönottoa.

Siinä ekassa kierrossa tunnistin kyllä oviksen, mutta tässä kierrossa sitä ei tainnut olla ollenkaan?

Nimittäin mitään menkkaoireitakaan ei ainakaan vielä ole. Ehkä vähän rintoja aristaa. Hiiteen kaikki oireet, kun kuitenkin ovat samoja niin raskaudessa, kuin menkkojen alkaessa...

Onnea teille kaikille , jotka plussasitte tässä kierrossa! Voimahali kaikille kohtalotovereilleni! Tsemppiä vielä piinailijoille!

Minä siirryn sitten Heinäsirkkoihin, ehkä sinne kuulunkin, onhan minulla jo heinäsirkat vm-99 ja -02 ;)

Vierailija

Aikas moni kesäkerttu onkin jo plussannut, ja valitettavasti jotkut ovat tipahtaneet kyydistä heinäkuulle. Omaa kohtaloa odotellessa: nyt kp 20/26, joten vielä viikko piinaa..

Vierailija

Eilen en kerennytkään kirjoitella tänne ollenkaan.

Tänään käytiin pienemmän kanssa verikokeissa tarkastamassa natrium ja kalium arvot, kun on joutunut tuo tyttö aloittamaan nesteenpoisto lääkityksen täs reilu pari viikkoa sitten. Niin en olekaan tainnut kertoa et meidän 2-vuotias on sydänlapsi. No tulipahan nyt kerrottua. Niin ja samalla reissulla kävimme myös lääkärin luona ja saimme tietää et leikkaus tulee olemaan lähiaikoina, et nyt vähän askarruttaa tämä " uudesta vauvasta unelmointi" . Miehellä kylläkin myös niin kova vauvakuume, ettei ottanut stressiä tästä. Itse kyl ajattelin et onhan se kauheaa, jos tytöllä olisi leikkausaika samoihin aikoihin, kuin " toivottu laskettuaika" vauvalla. Kaikkea sitä ajattelee, vaikka vielä ei tietoakaan uudesta tulokkaasta.

Mutta kuumeilu siis jatkuu.. Nyt menossa kp24/32-36 eli vielä reilu viikko tätä piinailua ja toivoa!! Kyllä nää on välillä pitkiltä tuntuvia viikkoja, kun toivoo ja odottaa sitä plussaa..

Mutta ei muuta kuin illan jatkoja kaikille ja..

[color=C0FF3E]++PLUSSASÄTEITÄ PIINAILIJOILLE++

Vierailija

Kanelisokeri:

Lainaus:

No, eiköhän se tästä. Plussatuulia kaikille kesäkertuille! Minäkin hengailen täällä vielä siihen saakka, kunnes täti ryntää kuviohin. Pelkäänpä joutuvani suoraan elokuisiin...

T. Kanelisokeri (ex-äitiliini73)

Heh, mulle tuli täti kylään, mut en siltikään pääse tältä listalta vielä pakoon... Ja jos pääsenkin niin varmaan kans suoraan elokuuhun sinkoan kuin raketti...

Eli tosiaan, täti kurvas. Ei tosin vielä oo ollu kuin niukahko vuoto. Hauskinta oli, että olin jo piinailuni piinaillut ja pistin miehen ostamaan testin ja tein sen, niin saman tien alkoi menkat. Siitä sit testi syrjään ja vahingossa satuin vilkaisee niin haalean punainen (yhä lähes olematon) haamu. Mut selkeempi kuin edelliset haamunhaamut ja viivan paikat..

Enpä siis päässyt vieläkään puusta pitkälle. Kp 37 tai 1/20-45

enkä tiedä koska pitäis testi uusia, että näkis meneekö haamut pois vai vahvistuuko sittenkin... :/

Vierailija

Eli yksi untuvikko liittyy seuraanne. Yritys on siis aloitettu vasta nyt, mutta sitäkin kovemmalla innolla ja odotuksella. Taitaakin tulla paljon pettymyksiä ennen kuin tärppää... jos tärppää. Kaikki käytännön vihjeet siis tervetulleita! ;) Nyt on menossa kp 21/28-32. Tottakai just nyt on kierto mennyt tollaseks epäsäännölliseks ku ennen se oli just päivälleen 28.

Kovasti siis täällä odotellaan että pääsisi testailemaan. Itse en ole huomannut ainaskaan vielä mitään erityisiä merkkejä, ei ole rintojen arkuutta tm. havaittavissa. Eli toiveita ei sais päästää liian korkeelle mutta helpommin sanottu kuin tehty!

Vierailija

...Väsyttää...Siinä tämän päivän päällimmäiset tunteet. Olen opiskeluihin liittyvällä työssäoppimisjaksolla (viimeisellä sellaisella ennen valmistumista...) ja minulle osui osasto, jossa huhkitaan peräsuoli pitkällä koko pitkä päivä ja työajat ovat todella epäinhimilliset...kaipa tämän kestää kun tietää, että ei ole ikuista.

No, joka tapauksessa, tuohon piinailijapinoon jo vastasinkin, että menkat ovat kadoksissa. Koko ajan on tunne, että nyt ne alkavat, mutta eivätpäs sitten alakaan. Nännit ovat todella kipeät ja niitä vihloo ihan pienikin hankaus. Alavatsaa ja jalkoja jomottelee jatkuvasti, joten eiköhän ne menkat koputtele ovella...

Testejä olen tehnyt jo " muutaman" , mutta kaikki ovat järjestään negaa näyttäneet. Alan jo menettää toivoni. Oviksen olen tuntenut tässä kuussa jo kolmesti, joten vielä on matkaa jäljellä niihin päiviin kuin voisin viimeistään plussata. Nämä pitkät kierrot ovat todella rasittavia. Kadehdin ihmisiä, joilla on kellontarkka kuukautiskierto, ja kun tätä palstaa lukee, huomaa, että heitä on paljon.

No, eiköhän se tästä. Plussatuulia kaikille kesäkertuille! Minäkin hengailen täällä vielä siihen saakka, kunnes täti ryntää kuviohin. Pelkäänpä joutuvani suoraan elokuisiin...

T. Kanelisokeri (ex-äitiliini73)

Vierailija

Tervetuloa Naksu joukkoomme!! :) Täällä sen slangin ja piinailut oppii hetkessä!

Kirjottelinkin jo tuonne kesäkerttujen- listan jatkeeksi, että testasin aamulla haalean, punaisen VIIVAN!!!! Mutta yritän silti pitää vielä matalaa profiilia, koska kp on vasta (?) 27/26-27.. Toivotaan, että viiva vielä tummenee. En oo soitellu vielä neuvolaan tms...

Naksulle ja muille piinailijoille ei varmaan tulee ainakaa avuksi se, ettei mullakaan niitä oireita juurikaan ollut! Että sen tietää vasta sit kun testissä näkyy tai sitten, kun se saamarin täti kurvaa paikalle! Ehkä vähän on rinnat ollu kipeet, mut ei huomattavasti! Vähän heikkoa oloa, mut mulle melko tyypillistä....

Mutta taas plussanneiden pino kasvaa!! Joten tulkaa kaikki muutkin perässä!!! * lähettää paljon plussasäteitä*

Vierailija

Tein tänään Acon10 -testillä puhtaan negan. Nyt on kp31, ovistuntemusten perusteella olisin arvioinut kierron 27-28 päiväiseksi, mutta pisin kierto on mulla kerran ollut 34, joten eiköhän se japanin lippu vielä salkoon nouse :( Rinnatkaan ei ole enää yhtä arat kuin aiemmin.

Nyt olenkin todella huolestunut noista kohtukivuista, kun tosiaan piti sieltä jumpastakin kesken lähteä. Edellisessäkin kierrossa oli hieman kipuja, mutta tässä kierrossa paljon enemmän ja pahempia (kp19 lähtien). Tilaan gynelle ajan kunhan sais nyt sen tädin tänne ensin. Pelottaa, mikä on vikana...

Vierailija

Enpä oo viä täsä kuussa kertaakaan kirjotellu (ehkä itsesuojeluvaistoa ku oon tippunut jo niin monesta junasta).

Nyt kp26/28 ja tyypillistä tuhrua ei oo viä kuulunut! Se saikin taas sitte toiveet nousemaan ja pakkohan tänne oli tulla heti purkautumaan! Tää on vaa niin kurjaa ku pelkään että kohta taas tiputaan ja korkeelta!

Yritystä vois sanoo olevan viime joulusta (sillo alko menkat esikoisen syntymän jälkeen). Onhan tää " tekeminen" meille tuttua puuhaa ku esikoistakin yritettiin n.1,5v. Mutta on se vaan sellanen pettymys joka kuukausi kun täti sieltä porhaltaa!

Oireita ei kyllä pahemmin oo nytkään (mulla oireettomuus tietää menkoja). Mutta, mutta....toivossa on hyvä elää niin kauan kun punaista ei näy ;) (meneillään tiivis `vessassa ramppaus aika`, ehkä monille tuttua).

Sunnuntaina testailen jos sinne asti päästään, sillo ois niin ihanasti just meijän eka hääpäivä!!

Monta onkin jo tässä kuussa plussannut, onnea kaikille tasapuolisesti!!!

Toivotaan että me loput päästäs hyppäämään teijän junaan mukaan!

Vierailija

Kp 20/25 täällä ja rinnat on kipeytynyt. Vatsalla nukkuminen sattuu ja äsken suihkussa tuntui ilkeältä etenkin vasenpaan rintaan. Oviskipuilu siis vihdoin loppui toissa päivänä, kestikin kummalliset 7 päivää??!!

Valkovuoto on tosi reipasta kyllä vieläkin ja kohdussa kummallisia " pistoksia" , ja kyllä munasarjoissakin vielä tuntuu ilkeitä vihlaisuja jos vetää vatsaa silleen sisäänpäin, ymmärrättekö (?), outoja selityksiä, hih.

Toiveet on kyllä tosi korkealla ja putoan kuin mikäkin jos täti pyyhältää tänne. Annan sille kyllä henk.koht. köniin...

Toisaalta mulla oli eilen kyllä aika selkeät pms- kiukkuilu oireet (tulee aina tätiä edeltävänä viikkona). Sai ukko kuulla kunniansa taas ihan kaikesta.

Mites muilla?

Uusimmat

Suosituimmat