raskaus ja itsetyydytys?

Vierailija

Kuinka usein ja millä tavoin te muut raskaana olevat teette itsellenne hyvää? Oletteko raskauden, ison masun ja ehkä muttuneiden rintojen myötä löytäneet itsestänne jotain uusia kiksejä?

Kommentit (6)

Vierailija

Ennen vauvan odotusta en juurikaan kiinnittänyt huomiota peppuun masturboidessa - mitä nyt joskus sormea vähän työnsin, mutta nyt sauva tuntuu jotenkin ikävältä pimpassa ja kokeilin (semmosta aika pientä) peppuun ja jestas mikä orkku! Sen jälkeen olen melkein joka kerta työnnellyt sauvaa pepussa samalla kun hieron klittaa. Kaikkea se raskaus teettää.

Vierailija

Mies ei ole yhtään kiinnostunut sekstailusta nyt kun odotan. Pakko on síis tehdä omaa kivaa aikas usein. Mitähän uutta? Eipä mitään tule mieleen, jota en olisi aikaisemminkin kokeillut.

Vierailija

Eipämitään erikoista uutta, mutta tekee mieli melkein koko ajan ja kertojen määrä on ainakin kerran päivässä ja mieskin on ihan ihmeissään millainen " seksipeto" hänen rakkaasta " paksukaisestaan" - niinkuin hän minua kutsuu - on tullut. Onnellinen olen kuitenkin! RV 38

Vierailija

Mieli tekisi koko ajan. Siis IHAN KOKO AJAN. Meilläkin on mies ihan ihmeissään, mikä ihme muhun on iskenyt. Mutta ei kyllä valita yhtään vaan nauttii täysin siemauksin.

Itseäni hyväillessä en ole löytänyt mitään sen kummempaa uutta ja ihmeellistä. Herkempi tunnun olevan mutta ei muuta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat