Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

inhoan mennä neuvolaan kun se terkka on niin..

Vierailija

tympeä..vastaa kummallisen töykeästi jos jotian kysyy ja aliarvioi kokoajan..

esim itse kysy että kumpaa veikkaan että on tulossa..kun vastasin että ultrien mukaan poika..alkoi hän valittamaan että vaikka kuinka on ollut 4d ultra niin ei sitä varmaa voi olla..kyllähän mä nyt sen tiedän..no jatkoin samaista asiaa ja sanoin että mahan muodosta on kaikki veikanneet myös poikaa ja siihen hän sanoi että noi sydämmen syke jutut ja mahan muoto jutut on täyttä humpuukia ja plaa plaa plaa saarnasi että sitä ei kukaan voi tietää kumpi tulee..no enhän minä nyt meinannukkaan etä sen vois joku varmuudella tietää..

no sitten puhuttiin synnyttämisestä yms..sanoin että äitini ja mieheni on veikannut että syntyy vähän ennen la:ta ja alkoi taas valitus siitä että on turha ennustella milloin syntyy kun sitäkään ei kukaan tiedä..ja kun sanoin että lääkärikin oli sanonut että vaikuttaa että syntyy ennen la:ta niin siihen hän sanoi että älä käännä ja väännää lääkärin sanoja että ei se sitä tiedä milloin se syntyy..

mielestäni jotenkin inhottavan töksäyttävästi sanoo asioita..

Kommentit (2)

Vierailija

Tuli vaan mieleen tosta sukupuolesta että eilen olin itse Brunolla 4D-ultrassa ja sanoi kyllä 100 %:n varmuudella sukupuolen. Sanoi vielä että erehtymisen vaaraa ei ole..

Uusimmat

Suosituimmat