Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos miehet ovat visuaalisia olentoja, niin miten lihavat edes luulevat kiihottavansa miehiään?

Vierailija

On tuota ylipainoa kertynyt itsellekin ja nyt sitä on vielä kymmenkunta kiloa jäljellä. Ja kyllä hävettää, varsinkin alasti, kun näkee itsekin, ettei todellakaan näytä hyvältä.

Miehet ovat siis tutkimusten mukaan hyvin visuaalisia, eli näkeminen kiihottaa heitä. Minun ainakin on vaikea mennä sänkyyn mieheni kanssa, kun itsekin tajuan olevani aika höllyvä ja epäsuhtainen. Miten sitten sellaiset tosi jättilihavat perustelevat itselleen sen, että heidän miehensä (muka) haluaa heitä silti yhä?

Kommentit (15)

Vierailija

Kyllä se vain kiihottuu. Ei illallakaan tarvi paljonkan kosketella mua pimeässä, kun jo seisoo. Oon joskus naureskellutkin että mitä jos olisin mallin mitoissa, niin pääsiskö mies stondikseltansa mihinkään. =D

Vierailija

niin en edes näin jälkikäteen katsottuna ollut " hyllyvä ja epäsuhtainen" . Pullukka kyllä ja kaksoisleukaakin oli, mutta oli myös aika komeat ryntäät ja perä. Ja edelleen, paljon on kiinni omasta olemuksesta ja asenteesta. Tunnen paljon miehiä joilla ei ehkä ole tukkaa tai kroppaa, mutta se ääni ja karisma... sama naisissa. Moni nainen jota sanotaan todella seksikkääksi, ei valokuvassa näytä miltään. Heidän pitää päästä liikkeeseen että tyhmemmällekin valkenee mitä on sensuellius.

Vierailija

Ei ainakaan kaikki miehet.

Minä olen naiseksi hyvin visuaalinen ja kauniiden asioiden katsominen vaikuttaa minuun vahvasti. Mutta myös minä kiihotun miehestä jolla ei ole täydellinen kroppa, komeat kasvot tai muutenkaan ulkoisesti ihannemieheni sillä rakastan häntä. Luulen että miehilläkin saattaa olla tunteita....

Vierailija

10 kg ylipainoa ei ole kammottavaa,vaan saattaa olla naisellista kun on muotoja. Emme me kaikki ole samasta muotista eikä miesten maku ole anorektinen luukasa.

Vierailija

kun se on hänen mielestään, typerää, lapsellista ja epäkiihottavaa....että tiedä sitten mikä hänellä kiihottaa, voiskohan olla vaan oma vaimo ja tietoisuus siitä että saa naida??

Vierailija

saisi varmasti omalla pärställään ja kropallaan ihan kauniinkin tyttösen,eikä tälläistä +20 liikakiloa omaavaa norsua. mutta kun kerta itse haluaa ja aina on kiinni niin eihän se voi olla kiihottumatta,vaikka itse en sitä tajuakkaan,minä en nimittäin kiihottuisi mistään lihavasta miehestä:) mieheni aina välillä on sanonut ettei välttämättä tarvitse kuin puhua puhelimessa kanssani niin johan alkaa pikku elmeri seisomaan:)

Vierailija

miten se kiihottuu musta.olen huomattavasti ylipainoinen.

seksi on meillä hyvää. tai ainakin mies niin sanoo.

yks juttu on ollut jännä huomata.Miehellä on ollut laihempia naisia ja pari pitkää suhdetta takanapäin.Kukaan aikaisempi nainen ei ole suostunut suuseksiin tai peppu panoon. Olen kuulemma ensimmäinen joka on niin tehnyt.En sitten tiedä onko se kiihottumisen syy se että olen suostuvaisempi seksiin ja eri juttuihin kuin ne entiset laihat ja kauiniit. ;)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

. Miten sitten sellaiset tosi jättilihavat perustelevat itselleen sen, että heidän miehensä (muka) haluaa heitä silti yhä?

Vierailija

Hän myös kehuu erityisesti kauniita kasvojani, mutta myös muu vartalo saa kehuja osakseen. :) Kai se sitten menee niin, että makunsa kullakin.

Uusimmat

Suosituimmat