TARVIIKO KUKAAN KONDOMEJA&LIUKKARIA?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hassu kysymys, mutta äp pakkausksessa nämä tuotteet tulivat ja kuukautissuokat olivat jääneet pois, NYYH!

Meillä näitä ei voi käyttää, kiitos allergioiden. Mutta jos joku tarvii niin lahjoittaisin kyllä. Ei viitti sroskiin heittää. Muuten pakkaus oli kiva mut näitä emme ite tarvii ja siksi kyselen jos joku muu tarvii...

Hormoonihirviö

Kommentit (7)

Vierailija

Siitä on kyllä samaa mieltä, että niitä siteitä sais paketissa olla. Mutta mikä siinä liukkarissa nyt niin kismittää? Ne ei varmaankaan ole toisiaan poissulkevia tuotteita?

Vaikkei seksi ihan ekana mielessä oliskaan, niin vielä kuukausienkin päästä se liukkari tulee tarpeeseen. Esim mulla oli niin, että koko imetysajan oli tarpeeseen. Sellaista se hormonitoiminta vaan on... Tämä kuivuusongelma tuli itelleni yllätyksenä, vaikka suht paljon asioista selvillä olen. Kaikista asioista ei vaan niin hirveesti kerrota. Ajattelin ehkä tyyliin, että sitten esim jälkitarkarstuksen jälkeen kaikki on jo entisellään...(no en nyt ehkä ihan, mutta en myöskään tajunnut imetyksen/hormonitoiminnan osuutta asiaan)

Raskaus ja synnytys antaa alapäälle ja koko kropalle sellaista kyytiä, että vaikea sitä on etukäteen tajuta, vaikka kuinka paljon tietäiskin teoriassa. Se että paketissa on esim sitä liukkaria, kertoo että on yleistä ja kaikinpuolin normaalia, jos sitä tulee tarvitsemaan, vaikkei aikaisemmin oliskaan ollu tarvetta.

T:MrsH

Vierailija

haittaa kortsuista ja liukkarista on? Liukkariahan voi käyttää esim. kuumeen mittaamiseen pyllystä jos ei seksihommissa sitä tarvi. Ja ite en ainakaan kehtais pieni vauva kainalossa heti mennä kiskalle ostaan kondomeja, jos vaan (toivottavasti) seksi maistuu. Kierukkaa kun ei kai mielellään laiteta jos sektioidaan ja on muutenkin ehkäsykeinot vähissä alkuun jos imettää.

Vierailija

No, kyl mäki ihmettelin, että jo on prioriteetit äitiyspakkauksen kasaajilla!

Tosiaan kuukautissuojat on pois, joita varmasti kaikki synnyttäneet tarvisivat. Antais samalla tavalla mahdollisuuden side-kauppiaiden markkinoida tuotteitaan kuten vauvanvaippojen kanssa.

Sit siellä on kortsuja ja liukastusvoidetta, ihan kuin seksi olis justaa se ensimmäinen asia mielessä. Luulis, että äidit osais ne hommat paapomattakin, ku pienen alkuun on saaneetkin. Kortsut mä vielä ymmärrän, että tosiaan ettei heti uutta laitettasi tulemaan, koska komplikaatioriskit on suuremmat, mutta se liukkari...

Krooh! Voisinpa laittaa vähän palautetta Kelalle...

Vierailija

muistaakseni www-sivujen kautta (www.kela.fi ).

Laitoin palautetta ainakin vuoden 2003 äitiyspakkauksen kevyttoppapuvusta, jonka hihansuissa ei oltu kyllä ajateltu sitten ollenkaan! Hihansuut kapenivat niin voimakkaasti että jos lapselle laittoi lapaset käteen, niin hihansuut puristivat. Lahkeet oli kyllä hyvänmalliset.

Ja samaten oli toppapuvun hatussa suunnittelijat olleet mitassa aivan hukassa, lakki oli niin iso että sen pystyi ottamaan vasta 1v talvella käyttöön kun puku oli jäänyt jo aikapäiviä pieneksi. Lisäksi hattu oli aivan ihmeen mallinenkin.

Hoitoalusta ja siellä ollut patja jäi meillä käyttämättä, patja tosin meni uusiokäyttöön mieheni lennokkiharrastuksen kautta. Alusta oli niin kova että vauva sai siinä aina hepulin kun oli niin kova. Hepulit loppui kun ostettiin sellainen pehmustettu reunallinen alusta.

Laittakaa ihmeessä Kelalle palautetta, niin tietävät vähän muuttaa pakkauksen sisältöä, toivottavasti parempaan suuntaan.

Vierailija

On nimittäin alapää kuin saharan autiomaa, ja seksiä silti tekis mieli. Eipä osannut itse asiaa ajatella, mutta kun seksi sattui, niin kummasti löytyi se purkki kaapin perukoilta! Ja sittemmin olen ihan itse älynnyt ostaa.

Vierailija

ainoastaan sitä et meillä ko tuotteita EI voida käyttää seksiin. Ja rektaalimittaria vauvalla ei käytetä. Meillä ei muiltakaan lapsilta oo pyllystä mitattu kuumetta, eikä mitata tältäkään.

MÄ yritin tarjota näitä jollekkin ettei tartte roskiin paiskata, mut ilmeisesti se on sit viisaampi teko.

Ja kyllä mä voisin kortsut yms ostaa kiskalta vauvan kanssa jos niitä käyttäisin. Ei kai ehkäisyssä pahaa oo? Ostetaanhan pilleritkin yms apteekista.

Muuten pakkaus oli ok ja parempi ku raha minkä siitä saa. Se keltsi hoitoalusta on kanssa pois jäänyt. Ilmeisesti tullut paljon palautetta.

Hormoonihirviö ja himpula rv 34+

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat