mikä on mielestäsi sopiva paino 173 senttiselle naiselle?

Vierailija

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Jos olet kiinteä ja sinulla on kauniit lihakset, voi painosi olla hieman korkeampi ja silti olet hyvännäköinen ja hoikka, esim. 67 kg. Itse käytin ennen raskautta jopa koon 36 vaatteita vaikka painoin 68 kg (olen 175 cm).

Vierailija

Eikä 70kg vielä paha, jos lihasta eikä löllöä. Omasta kokemuksesta tuo 65kg on helppo " pitää" . Voi syödä kunnolla ja välillä herkutellakin.

Vierailija

pitäisi kuulemma painaa ainakin 10kiloa enemmän. Eli onko se 60kg sitten SOPIVA? täällä on aika ristiriitaisesti näitä vastauksia aiheeseen.

Vierailija

Molemmat harrastetaan urheilua, mä ehkä vähän enemmän (4-5 kertaa viikossa). Mä painan 56 kg ja mun kaveri painaa 70 kg. Kumpikin ollaan hoikkia! Eli se on ihan ruumiinrakenteesta kiinni. Mulla on linnun luut, kapea lantio ja kaverilla taas leveä lantio ja muutenkin jyhkeät piirteet. Kukaan ei uskois, että meillä on 14 kiloa painoeroa.

Suomen yleisurheilijanaiset (lukuunottamatta heittolajien edustajia) muuten on keskimäärin painoindeksiltään alle 19, joten eipä ne lihakset ja kiintee kroppa välttämättä paina kovinkaan paljoa enempää..

Sanoisin siis, että 173 senttiselle hyvä paino on 55-70 kg, riippuen ruumiinrakenteesta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat