D&J- kerhosta taas...

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Onko kenellekään tullut vielä tämän kuun pakettia? Muistin juuri, että mahdolliset peruutukset ja muutoksethan seuraavan kuun pakettiin pitää tehdä aina 20. päivään mennessä, eikä minulle ole edes tullut tämän kuun pakettia vielä.

Palautin viime kuun paketin ja muutin lokakuun paketin kokoa 90- senttisestä 80-senttiseen. Nyt mietin, että ovatkohan ne menneet siellä niin sekaisin muutoksista, että eivät lähetä minulle pakettia ollenkaan...! En ole aikaisemmin palauttanut sinne mitään, joten heti epäilyttää. ;)

Kiitos, jos viitsit vastata!

-visukinttu-

Kommentit (15)

Vierailija

Liityin joskus kevättalvella 2003 ja olin tyytyväinen muuten, mutta olisin tosiaan halunnut joskus nähdä vaatteista kuvan etukäteen. Parin-kolmen kuukauden paketin jälkeen kysyin asiaa peruutus- ja palutelomakkeella rohkeasti ruotsintaidollani, mutta ystävällisesti. Samalla peruin seuraavan kuun paketin.

Sen jälkeen minulle ei KOSKAAN enää tullut kerhosta yhtään mitään. Aivan kuin asiakastietoni olisi pyyhkästy rekistereistä kokonaan pois. Aluksi ajattelin, että onpa uusi kirje myöhässä, sitten ajattelin että taitaa olla jotain vakavaa tapahtunut yrittäjälle / yritykselle. Muuta kun kuulin kuitenkin myöhemmin muualta että kerho vielä toimii, olin todella tyrmistynyt. En kuitenkaan koskaan sen koommin minäkään ollut kysellyt perään, kun ei ollut mitään saamattakaan jäänyt. Paitsi asiakkuuteni. Muiltakin olen kuullut usein samaa, että sähköpostiin ei koskaan saa vastausta.

Olen vain ihmetellyt yrityksen toimintaa. Noin huolimatonta asiakasrekisterin pitoa (vai mikä lie syynä) ja välinpitämätöntä asiakkaiden kohtelua, kuka jaksaa katsoa. Sääli, sillä vaatteisiin olin tyytyväinen (sen 2-3 kk vaatepakettien perusteella).

Vierailija

Kuukausittain tulee lastenvaatepaketti, pääosin trikoo- ja collegevaatteita. Paketin hinta vaihtelee koon mukaan, esim. 70-90cm vaatteet 24,90 euroa ja 100-120cm 28,50. Mitään muita kuluja ei tule. Paketin voi etukäteen perua kotiin tulevalla lapulla ja voi sen palauttaakin, jos ei jostain syystä miellytä.

Huono puoli kerhossa on, ettei seuraavan kuukauden vaatteita voi nähdä mistään etukäteen, vaan ne kuvaillaan kirjeessä.

Kerhon kotisivut löytyy osoitteesta http:djf.dts.se

Vierailija

Meillekään ei ole vielä tämän kuun paketteja, mutta onko muita joille ei ole edes vielä tullut viime kuun poikien pakettia? Kirje tuli kyllä kotiin, että paketit ovat myöhässä, mutta ovatko tosiaan näin paljon myöhässä?

Vierailija

Rosalinda:

Lainaus:

mutta en yhtään ihmettelisi, vaikka joltain jäisi paketti saamatta, vaikka kokemusta ei siitä olekaan. Itse vaan olisin halunnut liittyä kerhoon, vaikka poikani jo kohta 2-vuotias. Laitoin 1,5 viikkoa sitten sinne sähköpostia asiasta, mutta eipä ole kuulunut mitään sieltä päin. Jännä, ettei uudet asiakkaat kelpaa :(

Itse yritin myös liittyä pari viikkoa sitten mutta eipä ole minullekaan vastausta kuulunut...aika kummallista toimintaa :/

Vierailija

meille tuli tänään postissa lokakuun paketti. Siinä oli tytölle punaiset trikoot sekä raidallinen ja kukallinen paita.

Meillä 2v. tyttö vasta 85cm ja 100cm vaatteet ihan jättisuuria, varsinkin housut. Pitää seuraava paketti vaihtaa takaisin 90cm:ksi.

Vierailija

Ystäväni soitteli viime kuussa poikien paketin perään, ja sanoi samalla, että hänelle ei tarvitse lähettää sitä ollenkaan. Hänelle sanottiin, ettei niitä paketteja enää olekaan!! Siis ilmeisesti hänelle ei olisi sitä tullut, vaikka hän olisi halunnutkin sen!

Eli kannattaa varmaan kysellä suoraan sieltä kerhosta sitä pakettia. Onpa kyllä tosi tylyä, jos paketit jää vain tulematta, ilman mitään erillistä ilmoitusta.

Vierailija

mutta en yhtään ihmettelisi, vaikka joltain jäisi paketti saamatta, vaikka kokemusta ei siitä olekaan. Itse vaan olisin halunnut liittyä kerhoon, vaikka poikani jo kohta 2-vuotias. Laitoin 1,5 viikkoa sitten sinne sähköpostia asiasta, mutta eipä ole kuulunut mitään sieltä päin. Jännä, ettei uudet asiakkaat kelpaa :(

Vierailija

Kiitokset vastauksesta. Ehkä sitten heillä vaan on niin kiireistä, ettei sähköposteihin ehditä vastailemaan. Mutta minä miettisin myös sitä jossain vaiheessa, että jos olisikin pitänyt kirjoittaa suomeksi, jos eivät ymmärtäneet, mutta ehkä se nyt kuitenkin on vähän kaukaa haettua. Jäänpä siis odottelemaan postia :)

Ja joku kysyi osoitetta:

http://djf.dts.se/index.asp

Sieltä löytyy hinnat yms. Kerhohan ei sinänsä ole maksullinen, jos ei tilaa mitään eikä ole mitään vähimmäisostovelvoitetta niin kuin joissakin kirjakerhoissa.

Vierailija

...liityin kerhoon poikani kanssa, mutta minulle tulikin tytön paketti :(

Nättejä vaatteita mutta eipä noille ole käyttöä kun ovat taas 20cm liian pieniä tytölle...höh! olisin halummut nimenomaan sen tämän kuukauden pojan paketin kun kuulosti niin kivoilta.

Te jotka olette olleet kerhossa pidempään...onnistuuko palautus vain kirjoittamalla osoite & asiakaspalautus kuoreen ja viemällä postiin? En löytänyt sivuilta ohjeita paketin palauttamiseen.

Toivottavasti nyt ymmärtävät suomenkielisestä kirjeestäni, että pojan paketteja jatkossa kiitos...ruotsiksi en osaa tuota asiaa heille korjata :/

Vierailija

Ja paketin saa tottakai palauttaa kunhan ovat käyttämättömiä ja pesemättömiä. Siinä kirjekuoressa missä lasku tulee niin siinähän on osoite valmiina. Itse ainakin teen rastin siihen ikkunan kohdalle josta näkyy minun oma osoite ja sitten kirjoitan asiakaspalautus ja vien postiin. Ja joka kerta olen varalta pyytänyt kuitin palautuksesta.

Meille tuli tytön paketti tänään ja poikien paketteja vielä odotellaan.

Vierailija

Meille on ainakin pari viimeistä pakettia tullut perjantaisin, tässä kuussa ei ole vielä tullut.

Minäkin palautin viime paketin (tytön). Ja harkitsin myös koon vaihtamista pienempään, sillä tytölle tuli jo viime paketti 100-senttisenä, vaikka 90-senttiset D&J:n vaatteet ovat juuri alkaneet sopia (tyttö 2v ja 90,5 cm). Ajattelin kuitenkin ettei uniasussa haittaa vaikka lahkeet ja hihat ovat hiukan pitkät (seuraava paketti pitäisi meillä olla kahdet ohuet housut ja paita esim. uniasuksi).

Vierailija

ja meillekin se punaiset housut ja raidallinen+kukallinen paita. Olen kerran tainnut perua seuraavan paketin ja se ei mennyt kuitenkaan sinne vissiin perille eli vähän niillä kai on jotain ongelmia tuon ymmärryksen kanssa -tai jotain. Meinasin jo erota koko kerhosta, mutta kun ovat nuo vaatteet mun mielestä tosi kivoja ns. kotivaatteita (ja monet myös ihan juhlavaatteita tietty), joten en sitten tullut eronneeksi ja ihan hyvä niin.

Vierailija

Itse liityin nuorimman lapsen kanssa kerhoon maaliskuussa, jolloin sain tervetulopaketin. Halusin kuitenkin myös varsinaisen maaliskuun paketin ja laitoin siitä sähköpostia kerhoon. Minulle ei tullut mitään vastausta , joten luulin, ettei sieltä mitään tule. Paketti tuli kuitenkin muistaakseni 2-3 viikon kuluttua kotiin.

Eli voi hyvinkin olla, että paketti tulee sinulle, jos olet antanut heille yhteystietosi. En tiedä, onko heillä ollenkaan tapana vastailla sähköpostitiedusteluihin. Kohteliastahan se kyllä olisi!

-visukinttu-

Vierailija

Minäkin mietin ensin, etten muuta kokoa, mutta meillä on vanhemmalle lapselle tullut myös aikoinaan uniasu 90-senttisenä ja se on nyt meidän hoikalle tytölle vielä aivan liian suuri. Vaikka käännän lahkeita, niin jotenkin se jalka humpsahtaa kokonaan lahkeen sisään, ja sekös neitiä harmittaa... :) Olisi kyllä pitänyt muuttaa kokoa pienemmäksi jo aikaisemmin, koska meillä on nyt kaapissa muutama 90cm asu, joita voin pitää ehkä ensi vuonna! Esim. pari kuukautta sitten tullut lila asu. Housut siirsin suoraan yläkaappiin odottamaan kasvamista, paita on kyllä käytössä, on nimittäin ihan kivan näköinen, mekkona...! ;)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat