Matkakohteen Dubai rv 12 :lla.

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei

Minkalainen matakohde nimen omaan raskaana olleesa on Dubai, Arabiemiraatit. Matkan ajankohtana olisi n. rv 12. Meillä on majoitus varattuna kaupunkihotellissa, mutta rannallakin olisi tarkoitus olla.

Lähinnä olisi kiinnostuntu että minkälainen maa on esim. hygeniatasolta, miten esim. terveyspalvelut järjestetty, miten ruoka, uskaltaako syödä, eli kuinka hygieenisesti valmistetaan tms.

Ja muutenkin mitä mieltä olette ko. kohteesta ja raskaana matkustamisesta näillä viikoilla.

Kommentit (5)

Vierailija

Ihan hyvillä mielin voit Dubaihin matkustaa: maassa on korkeampi keittiöhygieniataso kuin Suomessa, paikallinen vesi on juomakelpoista ja muutenkin turvallinen paikka liikkua. Sapuskat rafloissa ovat edullisia ja todella hyviä ja palvelu on todella ystävällistä. Suosittelen lämpimästi! Kannattaa myös tsekata paikalliset lastentarvikeliikkeet: me ostimme Dubaista rattaat ja lastenvaatteita, jotka olivat todella edullisia Suomen hintoihin verrattuna ja iloisemman värisiä kuin suomalainen tarjonta.

Vierailija

jees, minäkin suosittelen lämpimästi Dubaita, on oikein siisti ja kiva matkakohde. hygieniataso todellakin parempi kuin suomessa, ruoka hyvää ja tarjontaa riittää! varkaita ei tarvitse pelätä, paikalliset varaavat itselleen ravintolapöydän laittamalla kännykän pöydälle poistuessaan tilaamaan tai vessaan.... uimarannat ovat pitkiä ja ihania, ja siellä ei ole juuri ketään toisin kuin muissa tyypillisissä rantakohteissa jossa ei meinaa jalalle löytyä sijaa. itse osallistuimme myös matkanjärjestäjän järjestämälle aavikkosafarille mahtavilla hiekkadyyneillä, joka päättyi illanviettoon ja ruokailuun " beduiiniteltoilla" . vaikka yleensä olen aina välttänyt ja ilskonut tällaisia valmiita retkiä, tämä oli ehdottomasti hyvä ja suositeltava juttu!

Vierailija

Eli itse olen matkustellut raskausviikoilla 30 ja 18 ja tuolla raskausviikolla 30 sairastin vatsataudin Turkissa, ruoasta saadun, mutta mitään hätää ei silloinkaan ollut. Joten ihan hyvin voit matkustella, eikös se ole ihan vikat viikot, jolloin lentämistä ei enää suositella.

Vierailija

Itse olin samoilla viikoilla viime joulukuussa Dubaissa ja en voi muuta kuin suositella lämpimästi. Ruoka oli hyvää, kaikkialla oli tosi siistiä. Shoppailu oli mukavaa. Ei kun reissuun.

Kun raskaana ollessa ei kaipaa eikä halua mihinkään meluisiin kännäyskohteisiin, niin Dubai on siinäkin suhteessa loistava valinta. Siellä ei edes saa alkoholia juuri mistään eli ei tarvitse kestää känniääliöitäkään ; )

Vierailija

Tietääkö joku, miten turvallisia ovat maitotuotteet? Siis normaalit kahvimaidot ja jogurtit? Pehmeät juustot kierrän kaukaa kuitenkin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat