välit poikki ystävän kanssa- mites kummilapset?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

homma on lyhykäisyydessään niin että minulla meni välit poikki ystäväni/sukulaiseni kanssa. olemme toistemme lasten kummitätejä ja nyt minua mietityttää sitten että miten tällaisessa tilanteessa voi menetellä kummilasten kanssa. haluan pitää yhteyttä ja olla läheinen aikuinen kun tyttö kasvaa. kummitytölläni on ikää vasta 1v ja aikaisemmin on äidin kanssa paljon juteltu lapsista jne. mutta mites nyt kun tyttö ei ole oikein vielä siinä iässä että häntä voisi puhelimeen pyytää ja yhteydenpito on meidän aikuisten varassa.

muutenkin tosi rassaava juttu tämä välien poikkimeno. minä olisin kyllä välit pitänyt mutta ystäväni sanoi minulle ettei halua kuulla minusta ja sillä siisti. aika mitättömästä asiasta loppujen lopuksi ja meillä on aiemmikin ollut matsia, mutta ei koskaan tähän pisteeseen asti että välit noin virallisesti katkaistaan. olemme lähinnä kuin sisarukset- kasvaneet yhdessä ja hyvin erilaiset.

oisko teillä ideoita että miten tästä eteenpäin? valkoista lippua voin tietysti heiluttaa mutta miten sitten jos ystäväni ei ei tartu ojennettuun käteen.

Kommentit (4)

Vierailija

jos alkuperäisiin välit menneet.Minä tein näin,ja lomakkeeseen piti vielä merkitä kummien nimet,jotka eivät enää velvollisuuksiaan täytä!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat