Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pusituuteri2 taas pätee taaperopalstalla.

Vierailija

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Sehän on tuttuakin tutumpaa että sen olisi(n) saanut mainita jos lapsi ei oikein kasva mutta toisinpäin se onkin kutakuinkin kirosana ja oman itsensä kiillottamista.

Ap, mullakin parhaillaan pms oireita päällä mutta kalaöljy auttaa!

Vierailija

Lasten neuvolaikä on kuitenkin niin ainutkertainen aika elämästä, että ei kannata tuhlata sitä siihen, ettei saa noista vuosista mitään irti.

Tsemppiä!

Vierailija

On tosi mälsää, että neuvolassa ollaan myöhässä, mutta asia pätee myös toisinpäin. Itse olin tänä aamuna vauvan kanssa neuvolassa, ja yllättäen minua ennen olisi pitänyt olla asiakas, joka ei sitten koskaan saapunutkaan. NEuvolan th siinä jutteli, että tää on aika tyypillistä, että jos lapsi (tai vanhemmat) nukkuu, niin ei tulla paikalle, tai tietysti jos lapsi on sairas...ja että melkein aina unohtuu myös se ilmoittaminen, ettei tulla.

Eli ymmärrän sinänsä jos neuvolan työntekijöiltäkin on motivaatio hukassa olla kärppänä aamulla paikalla, jos varsin usein siellä on ihan turhaan, eikä ihmiset vaivaudu edes ilmoittamaan, jos eivät saavu paikalle.

Olisiko sitten parempi laittaa tohonkin joku sakko, että jos ei tule sovittuna aikana, niin joutuu maksamaanjonkun 20 euroa, vaikka muuten ei maksua olisikaan. HAmmashoitolassa ainakin meillä on lastenkin osalta näin.

Mikä kumma siinä on, että jos on joku hyvä palvelu joka on myös ilmainen, niin sen päälle sitten tällä tavalla syljetään, eli ei osata pätkääkään arvostaa, vaan käyttäydytään niin, että työssä olevin eihmisten ja paikan muiden asiakkaiden asiat menee sekaisin.

Vierailija

Ei sillä ollut kotikäyntiäkään, toinen th mietti ääneen missähän se ***** viipyy kun ei ole töihin tullut kun kysyi meiltä ketä odotamme.

Mutta kokeile sinä sitä kalaöljyä, jos siis tuo pms oireinen ap olet..

Vierailija

Meillä on muuten neuvola, joka ei ole vielä koskaan ollut myöhässä (olen 2 vuotta siellä käynyt kahden alle 3-vuotiaan kanssa eli usein). Kun menemme neuvolaan, minulla on aina ollut tunne, että meille on varattu riittävästi aikaa. Tädillä ei ole mihinkään kiire, ehdimme jutella myös muistakin kuin lapsista (esim. omasta jaksamisestani).

Toivoisin, että kaikilla olisi mahdollisuus samanlaiseen kiireettömyyteen ja aitoon välittämiseen. Siksipä en yhtään ihmettele sitä, että Pusituuteri on närkästynyt saamastaan (huonosta, välinpitämättömästä) palvelusta.

Vierailija

E-EPA, muksuille sitten mansikanmakuinen MorEpa tai TriOmega Kids.

Kalaruokia kun ei aina tule syötyä sitä 2-3x/viikossa eikä varsinkaan niin että ne kalalajit vaihtelisi tarpeeksi ja olisivat mahd puhtaita ja tuota hyvää rasvaa runsaasti sisältäviä.

Auttanut siis myös pms-oireisiin mitkä mulla pahentui toisen synnytyksen jälkeen:/.

Nyt pitää pikkuhiljaa painua muihin puuhiin varsinkin kun on vielä rauha talossa eli muksut päiväunilla:o)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat