käyttääkö joku mielialalääkkeitä PMS-oireisiin?

Vierailija

mun pms-oireeni sen kun vaan pahenevat vuosi vuodelta. olen ihan sekopää 4-5 päivää ennen kuukautisia: masennusta, raivoamista, itkuisuutta, unettomuutta, elän kuin jossain painajaisunessa. viiniäkin menisi vaikka kuinka. jälkeenpäin häpeän käyttäytymistäni esim. mieheni kanssa, mutta en vaan voi sille mitään.

eli, voiko noina päivinä käyttää jotain mielialalääkettä tilannetta helpottamaan? siis vain noina päivinä, ei sellaista jota täytyisi käyttää jatkuvasti. tietääkö joku?

Kommentit (8)

Vierailija

Seromex-kuuri kerran kuussa. Muutama päivä ennen oletettua pimahtamista alan syömään tabletteja ja lopetan pari päivää menkkojen alettua. Sitten tauko. Saa niitä syödä jatkuvastikin, joka päivä. Itse sain valita kummin halusin.Kyllä ne tasottaa pahinta oloa, eikä väsytä yhtään eikä tee sekavaksi.

Vierailija

Se riittää onneksi. Vastustelin edes sen aloittamista pitkään, mutta taisin tässä kuussa välttyä jokakuiselta raivotaudilta Hyperiforcen ansiosta :)

Vierailija

pahimmillaan 30-40 ikävuoden välillä? ja hankalat pms- oireet = hankalat vaihdevuosioireet? Huh. Puoli vuotta takana ja manopaussi odotettavissa nelikymppisenä. Vinkkejä otan minäkin kiitollisena vastaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat