ovislimat mutta viiva katosi testistä??

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

voiko olla ettei ovulaatiota mulla sitten luomuna tapahdukkaan kun aamulla tuli limat ja eilen illalla vielä ovistestissä oli kaksi viivaa mutta kontrolliviiva vahvempi. voiko olla mahdollista että lh huippu on ollut yöllä?? ja ny kun tein testin niin ei tullut kun se kontrolliviiva ja hailakan hailakka testiviiva??...joten varmaan joudun alottaan taas ne clomifenit..:O( en luomuna ovuloi

Kommentit (5)

Vierailija

... kun meikäläinen teki ovistestejä, mutta hämmennetään nyt vielä vähän lisää...

... aikoinaan ovisviivat löytyivät - tehtiin hommat 2 pv testien mukaan otollisimman ajankohdan mukaan myöhässä -> luomuraskaus alkoi... meillä oli jo silloin heikentyneet simat....

... nyt myöhemmin, kun olen käynyt noissa kierron kartoituksissa, niin muistelen, että mun ovis tulee ultran ja verikokeiden mukaan pari päivää myöhemmin kuin itse limat... mulle ei ole ikinä sanottu, että siinä suhteessa olisi jotain hämminkiä...

... toivottavasti voit nyt kuitenkin jotenkin hyödyntää tärppipäiviä...

Eemeli

(mun yleinen mainospätkä: 4*ICSI takana, otetaan lahjoituksena vastaan ylijäämälääkkeitä loppuvuodesta olevaan hoitoon: Menopur / Menogon, Pregnyl, Orgalutran... mailaile:

eemelikaksi@hotmail.com)

Vierailija

Voi toki olla ettet luomuna ovuloi. Mutta jatka tikuttamista.. nuo limat tuossa tietty vähän hämää. Mutta se on ilmeisesti ihan normaalia että ensin saattaa olla vahvat viivaa, mutta ei kuitenkaan vielä tarpeeksi vahva, ja sitten tuleekin hailakka. Ties vaikka huomenna tulis sitten kunnon ovis viivat...

Eli tuolla viivojen sävyllä ei mun ymmärtääkseni ole mitään väliä niinkauan kuin ne kunnon ovis viivat tulee.

Mullakin on monessa kierrossa käynyt niin että on ensin näyttänyt vahvaa viivaa, sitten haaleaa ja vasta sitten on ovis löytynyt.

Eilen oli hyvin vahva viiva, tänään hailakka... normaalikierrossa mulla ovis olis huomenna, mutta nyt ensikertaa clomeja niin en sitten tiedä milloin tulee.

Mutta älä vielä luovuta, jatka testaamista.

Vierailija

Eikös se ole niin, että oviksen tikuttamisen voi lopettaa siihen testipäivään, kun testiin tulee kaksi viivaa. Huippu ei kestä kauaa eli miksi sitä tikuttamista enää jatkaisi sen jälkeen.

Ovishan tapahtuu mitä todennäköisimmin 24-36 h kuluttua positiivisesta testistä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat