Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Hullujen Päivien löytöjä:

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Itse olen sinne menossa vasta lauantaina. Mitään erityistä en tosin ole mainoksista bongannut. Jospa sitä löytäisi pojalle talvikengät ja talvihatun.

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Minä siellä aamulla ennen töihinmenoa hulluttelin mutta moiset ei pahus osuneet ainakaan minun silmiini... enkä kyllä mitään Tepsujakaan onnistunut näkemään - millaisia ne siis oli? Minkä värisiä?

Minulla siis mukaan tarttui tytöille Benettonin perustrikoopuseroita muutama kpl ja Bogin toppahanskat. Itselleni muutama trikoopaita ja paitapusero. Ja orkidea - pitää hankkia jokaisilta hulluilta päiviltä kun edellinen ehtii aina kuolla kupsahtaa ;O)

Vierailija

Niin, oma löytö oli Playmobil villi länsi- setti 29.90.

Siinä on 7 ukkoa, 4 hevosta, vankkurit, tiipii, ja sheriffin talo.

Se oli mielestäni edullinen kun yleensä yhdestä ukosta saa maksaa 8 euroa.

Vierailija

parmesaanijuustoa 300g x 3 (säilyy muuten hyvin kun raastaa ja pakastaa annospusseissa)

korvakuumemittari

pikkuväki-lelu joululahjaksi

brion puujunarataan poliisiasema joululahjaksi

hama-helmipaketti joululahjaksi

vaaleanvihreä muumipussilakana ja tyynyliina

vaniljapusuja

suklaalevy

esikoiselle syyskauppakengät, bogi, punaiset (itse pidin ruskeista enemmän)

Lastenvaatteista en tehnyt löytöjä. Katselin pitkään myös Tepsuja talveksi, mutta en ostanut, kun lapsille on jo kahdet talvikengät per muksu. Vielä pitää ostaa ns. talvikauppakengät tai mekkokengät, mutta Tepsut eivtä oikein siihen sovellu.

Yleensä olen ostanut itselle nilkkasukkia, mutta nyt en tarvinnut.

Vierailija

- Benettonin pitkähihaisia 2kpl pojalle

- Mexxin pitkähihainen pojalle

- Mp3 itselle

- Velourioloasu itselle

- Alusvaatteita itselle

- Neulepaita itselle

- Hilfigerin neule miehelle

- Kauluspaita miehelle

- Talvikengät itselle

- Sukkia koko perheelle

- Makeisia koko perheelle

Tänään vielä haetaan jotain kodinjuttuja sekä ruokaa

Vierailija

12-v. tytölle

-Bogin lapaset

-Global Girlin trikootakki

5-v. pojalle

-Bogin neulepusero

1-v. tytölle

-kurahousut ja -rukkaset

-Name It collegehousut

-2 paria jarrusukkia

Vierailija

Olen nimittäin todennut, että Rukan huomattavasti kalliimmat eivät kestä kuukautta kauempaa ehjinä (tuskin nämäkään). Näitä ostin sitten varastoon.

Väreinä tummansininen, punainen ja vaaleanpunainen.

Vierailija

Tytölle Exitin samettihousut 16,90

Espritin farkut 19,90

Fransan pusero 5,90

sukkapaketti 2kpl 3,90

Bogin sukkahousut 2kpl 9,90

Pojalle Bogin flanellipyjama 13,90

collegehousut 7,90

Aakkospyyhe iso 9,90 ja pieni 1,90

Miksi muuten pojille niin vähän kaikkea kivaa vaatetta. aina sitä tummansinistä joka paikassa. Tytöille kyllä vaikka minkälaista housua ym..mrrr

Lisäksi Minna Immosen julisteita 4,90 kpl (ostin 3kpl)

Pentikin torkkuhuopa 39e

Orkidea oli tarkoitus ostaa mutten enää raskinut ja ajattelin että tapan sen kuitenkin ennemmin tai myöhemmin. Luultavasti ennemmin.

Mihinkään karkkipuolelle en ehtinyt saatikka ruoka-tai kosmetiikkaosastolle. Sen verran hullu olen että aattelin mennä hulluilemaan vielä huomenna josko niitä Pentikin mukeja vielä olisi jäljellä. Vielä kahden lapsen kanssa...

Vierailija

Tytölle löytyi bogin pipo ja lapaset ja itselle laatikollinen pusuja ja koko perheelle vohvelirauta.Pitää ehkä mennä uudelle kierrokselle huomenna mutta itse olin vähän pettynyt tarjontaan tällä kertaa.(Siis täällä Oulussa tuli kierrettyä)

Vierailija

Halvoista kankaista tehty, jotka ei taatusti kestä kovaa kulutusta.

Mutta mitä tahansa voi myydä kun siinä lukee Reima.

Ihan älytöntä ostaa sellanen, kun esim. paljon parempi laatuisen kosteussuojatun Jonathanin sais n. kympin kalliimmaalla

Vierailija

*Reiman haalari varahaalariksi

*Vikingin goret

*Tepsut

*tulevalle vauvalle Benettonin puuvillatakki + puolipotkarit

*Isälleni Cap Hornin neule + poolopaita joululahjaksi (sille voi ostaakin jotain, miehelle ei, kun on niin ronkeli eli ostakoon itse)

*Carelia-sarjan pikkulusikoita (tämäkin joululahjaksi)

*Vauvanukke turvaistuimessa (tämän tosin saattaa joku muu tytölle joululahjaksi antaa, sillä minä olen ostanut jo isot kasat leluja typsylle...)

*Mannerheim-kirja isoisälleni joululahjaksi

*Bogin kurarukkaset vararukkasiksi

*Bogin fleece-hattu varalle

*Karkkia...

Tänään voisin hakea Pentikin viinimarjamukeja, mutten taida jaksaa lähteä, kun alkaa maha tökkiä sen verran ;-) (rv:t 36+3 ja sen takia joululahja-asiatkin kiinnostaa aika lailla).

Huomenna voisi ehkä taas käydä...

Vierailija

pojalle ostin name it fleece puvun 9.9e

itselleni aino aalto laseja 4kpl kun vielä puuttui, 2kpl 5.50e

shampoota ja hoitoainetta itselleni.

muuten mielestäni tosi surkea oli valikoima.

lasten osasto tuntui olevan pullollaan ainoastaan bodeja ja sukkahousuja :) sekä kurahanskoja... niitä on riittämiin eivätkä nämä tarjouksessa olleet tavaratkaan nyt oikeesti halpoja olleet :)

sokoksen 3+1 päiviltä jäi käteen huomattavasti enemmän hyödyllistä tavaraa.. vaikkakin suunnittelin jo ensi syksyä, ajattelin pistää rahaa reilusti sivuun juuri hulluja päiviä ja 3+1päiviä + anttilan, prisman ja cittarin vastaavia... voisi edullisemmin ostaa sitten vaatteet koko vuodeksi :D

Vierailija

....tarttui mukaan seuraavaa:

Pojalle Marimekon raitapaita (90 cm) 16,90 ¿

Tytölle pari Exit -trikoopaitaa (104 cm) 5,90 ¿ / kpl.

Itselle ostin Gillette for Women Satin Care 2x200ml 6,90 ¿

ja siihen teriä (hintaa en muista).

RUokapuolelta tarttui mukaan mausteita ja sitten oli Saarioisten pieniä vaal. karjalanpiirakoita 1 ¿/pss. Samoin eurolla oli broilerpyöryköitä, lihapyöryköitä ja pinaattilettuja (muutakin oli mutten muista mitä).

Tepsun talvikenkiä oli 39,90¿. Ovat edulliset. En kuitenkaan ostanut kun en tiennyt kokoa, enkä ole varma tarvitaanko.

Vierailija

Reiman haalari tytölle, benettonin pitkäh. t.paitoja sekä

pikku myy legginsit, tepsut sekä kivat pipoja ja bogin v.sin ja v.pun.

hanskat. Pojalle lähti mukkan myös kengät sekä benettonin housut(sammarit) sekä t.sin. neulepaita. Lapsille joululahjaksi kirjojasekä ihana prinsessanarbie hevoskärryt.

Itselleni Lancomem jättikokoinen puhd.emuslio sekä catepilarin

talvilenkkarit sekä talvinahkakäsineet. Lisäksi sukkia, miehelle paitoja.

Ruokaakin tuli jonkin verran hankkitua. Ja tämä siis vain tänään,

huomenna taas hulluilemaan!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat