*:/%#*!!! Naapuri naarmutti meidän autoa! Mitenhän pitäisi toimia...

Vierailija

Naapuri on ilmeisesti aamukiireessä pakittanut autonsa niin, että on ohimennessään pussannut mun autoa metrin matkalta. Tummansinisen autoni maalipintaan kun on ykskaks ilmestynyt valkoinen vauhtiraita, ja naapurin auto on - yllätys yllätys - valkoinen... Ensin ajattelin että enpä jaksa välittää, mutta nyt yritin sitä maalia hinkata pois eikä se hievahdakaan ja näyttää olevan koko pinta mun oman auton maalista rikki (ts. alkaa ruostua ennen pitkää) niin kylläpä alkaa sapettaa! Toinen naapuri ohimennen mainitsi, että epäilee ettei tämä ko. naapurinrouva aina taida edes ajella ihan selvinpäin. No, siitä ei faktatietoa ole... Perskule! Mitenkähän asiaa nyt pitäisi lähestyä... mitäs jos akka kieltää kaiken, vaikka omassa autossaan on nyt sinistä erikoismaalia nokkapellissä? Mitä jos ei halua korvata mitään, tai mitä voisi yleensä vaatia korvaukseksi? Äh, aina jotain harmia!!! Ei viitsis antaa asian ollakaan, siitä saa hyvän mielen vain tämä naarmuttaja...

T: Tuittu joka ei jaksa rekisteröityä

Kommentit (8)

Vierailija

Ihanko totta tuollainen on poliisiasia? Meinasin vaan että jos olet huomannut että yleensä palstailen tuolla sellileskissä... :) Entäs vakuutusyhtiö, ja jos niin kenen? Neuvoja vastaanotetaan...

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Ihanko totta tuollainen on poliisiasia? Meinasin vaan että jos olet huomannut että yleensä palstailen tuolla sellileskissä

No, jos ei myönnä, tottakai soitat poliisille. Ja mitä sitten vaikka olet sellileski ? Kai nyt sinunkin asiat silti otetaan huomioon. Et kai tarkoita. että tunnet teiniuhoa tms. poliiseja kohtaan, vaikka ukkosi istuukin?

Vierailija

Sitten soitat poliisit ja annat asian heidän hoitoonsa. Mitä sitä suotta sooloilemaan itse ja yrittämään puhdistusta sun muuta, kun tuloksista ei tiedä. Ja sinä et ole se, joka hommasta on vastuussa, vaan se, joka on naarmuttanut autoasi!

Vierailija

Jos naapuri kieltää tekonsa, niin käy ottamassa valokuvat sekä naapurin autosta (siis jäljestä) ja omassa autossa olevasta jäljestä. Seuraavaksi voit varmaan sitten soitella omaan vakuutusyhtiöön, ja kysyä mitä pitäisi tehdä, saatkohan naapuria jotenkin vastuuseen asiasta... Ja mä kyllä soittaisin poliisille, jos naapuri kieltäytyisi korvaamasta mitään, vaikka hänen autossaan näkyisi selvät merkit ;)

Vierailija

Nyt meni huumorintajut ristiin mulla ja kasilla :D Teiniuho on täältä kyllä kaukana. Mulla vaan ei tosissaan tullut ekana mieleenkään mikään poliisille ilmottaminen, siksi aattelin että jos oli vaan heitto kakkoselta. Teiniangstissani olen palautellut mm. löytötavaroita poliisille useinkin, ja ihan työnkin puitteissa ollaan ajoittain oltu tekemisissä :) Tuittu

Vierailija

Kolhijan vakuutuksesta sen pitäisi mennä, hänhän se on töpännyt, et sinä. Hanki todistaja nyt ainakin joka pystyy todistamaan että kummassakin autossa on jäljet - ettei sitten myöhemmin ole sana sanaa vastaan. Tuliko autoosi lommoja? KYllä se sun naapurisi/hänen vakuutusyhtiönsä asia hoitaa sinun autosi kuntoon. Kysehän ei edes ole mistään pienestä jäljestä.

Vierailija:

Lainaus:

Ihanko totta tuollainen on poliisiasia? Meinasin vaan että jos olet huomannut että yleensä palstailen tuolla sellileskissä... :) Entäs vakuutusyhtiö, ja jos niin kenen? Neuvoja vastaanotetaan...

Vierailija

Harva on niin härski, että kieltää rikkeensä, jos sitä häneltä

suoraan kysyy.

Mitä maaliin tulee, niin voit yrittää poistaa omasta autostasi

väärän värisävyn ihmesienellä (Meleco). Takaan, että lähtee,

eikä maalipinta vahingoitu.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat