Minun siskon toimintaa:

Vierailija

Kirjoitin tästä jo eilen mutta en löydä avausta mistään; liekö poistettu kun avauksessa luki helevetti...

Mutta kuitenkin - päivittelin sitä kuinka siskoni perheeseen on otettu uusi koira.

Ei siinä mitään mutta edellinen koira, vasta muutaman vuoden ikäinen, lopetettiin juuri, koska koira oli liian villi ja kuseksi sisälle. Koiraa ei siis oltu koulutettu. Sanoin että viekää vaikka kouluttajalle jos ette itse saa rotia koiraan, mutta ei, se maksaa liikaa. Muutenkin oli yllättävää että pikkuisesta koiranpennusta oli kasvanut niin iso rotisko...

Perheessä on jo ennestään liuta eläimiä, ja lapsia toinen satsi. Perheen nuorimmainen itkee vieläkin tätä edellistä lopetettua koiraa. Mutta mikäs siinä, kun on ongelmia niin pistetään koira piikille. Sillähän siitä päästään.

Nyt silläkin uhalla että siskon ja mun välit menee, aion sanoa asiasta. En vielä ota yhteyttä koska sappeni kiehuu, mutta jotenkin pitäisi pystyä sanomaan rakentavasti... Ei helkutti sentäs mitä toimintaa. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat