Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenen mielestä valkoiset pyörät vaunuissa ovat, hmmm... jo nolot?

Vierailija

Sivut

Kommentit (49)

Vierailija

Emmaljungan Coronadoissa valkoisin renkain. Sisaristuinyhdistelmä oli käytössä välillä kahdella ekalla. Pidän isoista renkaista, rullaavat hyvin eikä tarvitse pumppailla eikä pelätä puhkeamisia. Mielestäni niillä pääsi juuri koon vuoksi hyvin myös talvikeleillä.

Huolto ilmoitti, että vanhaan hyvään ollaan palaamassa;).

Vaunut ovat kestäneet hyvin ja ovat siistissä kunnossa, miksi ihmeessä hassaisin rahaa uusiin ?

Vierailija

Niissä on monesti paljon kauniimpia kuoseja kuin nykyisissä tylsissä yksi- tai kaksivärisissä. No, nallekuviot eivät ole niin mieleeni, mutta esim. jotkut nätit ruutukuviot kyllä. Pitäisikin kierrellä kirppiksiä, jos löytyisi kohta syntyvälle pikkukakkoselle jotkut kauniskuosiset hyväkuntoiset vanhat valkopyöräiset. Työntelisin niitä ylpeänä!

Miksiköhän muuten vanhat 70-luvun vauvanvaatteet ovat nyt niin suosiossa, mutta vaunujen pitää olla uusinta uutta?

Vierailija

Meillä esikko tulossa, olin aivan onnessani, kun ostin käytetyt vaunut hintaan 30e. Nätit, jotain 1990-luvun lopun Emmaljungat. Nyt vasta olen sitten katsellut noita kauppojen vaunuja ja vaunuja, jotka on liikenteessä. Ja tajunnut, että ohoh, ei tuollaisia renkaita ole missään uusissa vaunuissa! Mutta omassa lähipiirissä on niitä valkorenkaisia vaunuja yhdellä jos toisella, ja ihan tasapainoisen oloisia lapsia heillä on.

Ehkä en sittenkään vaihda noihin ilmarenkaita :)

Vierailija

etten työntäisi lastani vanhoissa vaunuissa, joissa on valkoiset renkaat ja anteeksi nyt vaan, ihan hirveät kuosit. Esim. kirkkaanvihreitä ruutukuoseja valkoisilla pyörillä näkee ihan tosi usein.

Ihan vain jo siitäkin syystä että ovat mielestäni todella rumat!

Uudet kuosit ovat paljon hillitympiä ja tyylikkäämpiä, joihin mustat pyörät sopivat hyvin.

Mä siis tunnustan!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat