Mitä helvetin ääliö" koirat on kaikki kaikessa" ihmisiä täällä...

Vierailija

pyörii?????Hei,ymmärrän oikein hyvin ,jos tykkää eläimistä,mutta se on jo sairasta,jos niitä aletaan vertailemaan ihmisiin!!!!Sillon ollaan jo pelottavalla puolella " tykkäämistä" . Koira puree lasta,niin koiraa suurinpiirtein paapotaan,ku paha lapsi repi turkista????Pieni lapsi ku repii koiraa turkista,se ei edes satu!!!!JA koira ei koskaan,missään olosuhteissa saa murista omalle perheenjäsenelle. Silloin jotain on pielessä.Terveppäinen koira ei murise,piste!!Menkää etsimään hoitoa,te ihmiset,jotka nostatte koiran jollekkin vitun jalustalle. T. ihminen jolla on koira,mutta myös järki päässä ja arvojärjestykset kohdillaan.

Kommentit (14)

Vierailija

Minä en ymmärrä minkä takia niitä koiria pitää haalia koko kaupunki täyteen. Pitää päivät pitkät pienissä asunnoissa sisällä ja illalla pikkuisen käydä lenkillä ja aamulla vielä pienemmällä lenkillä. Minusta tuo on eläinrääkkäystä.

Vierailija

Minkähän takia suomi on " pullollaan" myös perheitä, joilla on koira ja kaikki menee ihan hyvin ja perheitä, joissa ei ole koiraa ja lapsilla silti outoja mustelmia ja naama auki, kuin myös perheitä, joissa koira ja naama auki, ja perheitä, joissa ei ole koiraa ja kaikki on onnellisia.

Maailma ei ole mustavalkoinen. Äiti tapaa lapsensa, isä tappaa koko perheen, kiireinen liikemies ajaa lapsen yli suojatiellä, lapsi putoaa leikkitelineeltä ja kuristuu omiin vaatteisiinsa, koira puree lasta.... Tällaista tää elämä on, jos te hyvät kanssaihmiset otatte jatkuvaa stressiä toisten ihmisten arvomaailmasta niin mihin teidän oma elämä jää.

Miksi esim. täytyy joka kerta riidellä siskonsa kanssa siitä pelastaisiko hän ennemmin lapsen (ei oma) vai koiransa. Mitä tällä keskustelulla voitetaan.

Minulla on koira ja pian myös lapsi. Se miten tulen niiden kanssa elämääni elämään ei kuulu kenellekään teistä.

Ja teille, jotka kuvittelette olevanne luomakunnankruunu, niin lintuinfluenssa pandemia ei ehkä tekisi sittenkään pahaa. Se, että meillä on kyky ja halu tuhota ja satuttaa kaikkea ympärillämme elävää ei juuri meitä ylennä. Mutta jokainen meistä muhii lopulta omissa liemissään, joten menkää rauhassa, minä en teitä juuri murehdi.

Vierailija

Siskollani on koira ja joka jumalan kerta kun käymme heillä kylässä, riitelemme siitä, kumpi on tärkeämpi, ihminen vaiko se hauveli. Hänellä ei ole itsellään lapsia, minulla on 2,5 vuotias. Ymmärrän kyllä, että hänelle se koira on tärkeämpi, mutta jos pitäis tositilanteessa valita, pelastaako koiran vai ihmisen, hän valitsisi koiran. Ja tätä minä en ymmärrä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat