Vauvan liikkeet

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei!!

Olisin kysellyt että onko kellään sattunut tälläistä?? Eli eilen illalla istuin tv.n ääressä ja yhtäkkiä masuasukki potkaisi(tai pikemminkin tuntui siltä että se heitti voltin massussa)Se tuntui tossa navan sivussa,meinasin oikein tippua penkiltä niin kova potku se oli. Minua rupesi heti vaivaamaan että jos se käntyi ettei vaan napanuora olis mennyt kaulan ympärille joten aamulla soitin neuvolaan ja kävinkin jo siellä ,sanottiin että sydänäänet ovat hyvät joten ei syytä huoleen kuulemma. Täällä hetkellä rv on 21+1 ja odotan toista, mutta esikosta ei ollu mitään tälläistä.Joten jos jollakin ollut samanlaista olisin kiitollinen jos joku vastais

Kommentit (1)

Vierailija

Mulla toi on jokapäivästä... Siis että ihan sattuu nuo potkut ja pyörimiset. En tiedä oonko itse jotenkin vaan niin herkkä vai onko meidän pikku poikavaavimme vaan niin vahva jo. Tätä se on kuitenkin ollut jo yli viikon. Ja tunsin muutenkin liikkeet ihmeen ajoissa n.16 viikolla vaikka ensiodottaja olenkin. Tekis kyllä mieli laittaa Remu tälle nimeksi, kun niin kovasti remuaa...=)

h.h. rv 20+6

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat