syökö kukaan epaa ?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

hei,

syökö kukaan epaa raskausaikana. minä olen sitä kyllä syönyt, mutta nyt heräsi epäilyt, että voiko sitä syödä ?

Kommentit (4)

Vierailija

Mä sain neuvolasta kehotuksen sitä syödä jo ennen raskautta, sekä raskauden aikana joten koko raskauden ajan olen sitä ottanut. Nyt on rv. 32.

Vierailija

siitä saa D-vitamiininkin. Neuvolassa kun kysyin asiasta, niin eivät varsinaisesti suosittele mitään esim. luontaistuotteita. E-epaa taas toisaalla suositellaan kovastikin raskaana oleville, joten tämä oli oma valintani, koska en tosiaankaan syö kolmesti viikossa kalaa.

Vierailija

Saako tota epaa apteekistakin vai vain luontaistuotekaupoista? Kannattaako mun tässä vaiheessa raskautta enää aloittaa syömään sitä? En syö lainkaan kalaa, enkä ole syönyt moneen vuoteen, allerginen kun olen. Ainiin, ja aiheuttaakohan tuo muuten allergiaoireita minulle?

h.h. rv 20+6

Vierailija

nosti siskollani maksa-arvoja huiman korkealle jo heti alkuraskaudesta. jätti epan ottamatta joksikin aikaa ja meni uudestaan testeihin, niin tulokset oli hyvät. eli jos taipumusta et maksa-arvot esim. loppuvaiheessa kohonnu, niin lääkäri sanoi ettei kannata ollenkaan syödä tota epaa sillon.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat