G: Kamalin/ärsyttävin ystäväsi tai ex-ystäväsi

Vierailija

Onko tehnyt jotain inhottavaa tai onko muuten vain luonteeltaan ärsyttävä? Oletteko pystyneet sopimaan erimielisyyksiä?

Kommentit (13)

Vierailija

yritti iskeä miestäni kehumalla häntä yms...sit tämä kaveri on ollut aina todella kateellinen minulle ja puhunut pahaa selkäni takana...

sitten lapsen saatuani ei ole ottanut yhteyttä, mutta ne jutut on kyllä ilmoittanut et on tavannut mun entisiä poikakavereita...yms...

on siis käynyt läpi kaikki mun entiset poikakaverit tai kenen kans mul on hiukankin ollut peliä...

Mukava kaveri..eik ookki?

Vierailija

tai jos jotkut on menossa johonkin, ni se kaveri on niin kaveria että...

ja jos ei oo enää sit mitään kivaa tiedossa, ni vaihtaa kaveria...todella säälittävää käytöstä..onneks tajusin ton asian enkä ottanut kyseistä tyyppiä mihinkään mukaan eikä se saanut multa mitään..onneks :)

Vierailija

Tunnenpa erään, joka pitää ystävistään vain silloin, kun näillä menee huonosti. Jos on ongelmia, hän on erittäin empaattinen ja huolehtiva, oikea sydänystävä ja valmis mihin tahansa apuun.

Vaan jos jollakulla menee hyvin, hän katselee nenäänsä pitkin ja kertoilee näkemyksiään tästä ihmisistä muille ikävään sävyyn. Tosi ikävään siis.

Tyyppi on tehnyt minullekin niin. En vain ole pätkääkään kiinnostava, jos minulla on hyvää kerrottavaa. Ei onnittele hyvistä uutisista, riemastuu melkein, jos jollakulla on uusi kriisi tai ongelma elämässään. Silloin tätä " ystävää" tarvitaan ja hän kärsii taas oikein sydämestään muiden tukemisen merkeissä.

Ihan käsittämätöntä. Lakkasin katselemasta muutama vuosi sitten. On kuulemma ihan samanlainen vieläkin.

Vierailija

En kestänyt sitä kun hän kysyi mielipidettä KAIKKEEN, eikä osannut tehdä mitään itse. Lisäksi hän käytti ihmisiä armotta hyväkseen esittämällä viatonta ja avutonta. Esim. söi ystäviensä luona ja lupaili tarjota joskus takaisin. No, sitten kun sen takaisin tarjoamisen aika tuli, hän alkoi laskea pennejä ja päivitteli että kun ruoka on niin kallista! Hän puhui ystävistään selän takana ja kun aloitti uudessa työpaikassa, hän puhui jokaisesta pahaa jokaiselle ja kun tämä lopulta tuli ilmi, hän esitti viatonta. Nuokaan asiat eivät vielä saaneet mittaani täyteen, vaan se että hän lainasi minulta kerran rahaa n. 100 euroa ja kun takaisin maksun aika tuli, hän siirsi sitä maksua koko ajan kaikenlaisilla verukkeilla ja lopulta väitti ettei ole edes lainannut. Ja tällä tyypillä ON rahaa (tai ainaki oli, emme ole olleet yhteydessä enää 4 vuoteen).

Vierailija

kaikki pojat ketkä olivat ihan vain kavereita meille, tai ainakin minulle. Pyörivät kuulema meidän kanssa vain koska olivat ihastuneita tähän kaveriini. Eivät siis olleet oikeasti ystäviäni tämän kaverin mukaan.

hassua että pariin heistä on ystävyys säilynyt vaikka tätä ihmistä ei ole enää kuvioissa mukana.

Samoin kun kuuli että menen naimisiin parikymppisenä ja vielä että meille oli lapsi tulossa. Sanoi että pilaan elämäni...

että tälläinen " ystävä" minulla oli joskus.... onneksi tajusin ottaa häneen etäisyyttä.

Vierailija

Korosti aina huonoja puoliani, ja nauroi virheilleni. Joka asiassa minun täytyi olla huonompi kuin hän. Ja hän oli tietenkin kauniimpi kuin minä, omasta mielestään. Omaa itsetuntoaanhan hän näin pönkitti, ja tallasi minun itsetuntoni maan rakoon. Onneksi tajusin, että olen onnellisempi ilman tuollaista ystävää! Lopetin ystävyyden kun sain tarpeekseni.

Vierailija

kertoi minusta eteenpäin luottamuksellisia asioita. Yhtäkkiä sain kuulla puolitutulta, että sinulla sitten oli keskenmeno. Ei paljon naurattanut.

Vierailija

Mutta pahimmat tapaukset ovat niitä, jotka eivät koskaan pidä yhteyttä, eivätkä käy kylässä ja itse valittavat kun heillä ei käydä.

Sitten sellaisia jotka puhuvat selän takan kaikista pahaa ja lörpöttelevät kaikki toiset asiat muille, arkaluontoisetkin. Nyt tiedän kelle sydäntäni puran... en heille. Sitten opn sellaisia ainasia valittajia joilla on kaikki huonosti kun on suodatinpussit loppu. Muiden murheet ei oo mitää heidän rinnalla, eikä ne ees kiinosta. Sitte on sellainen jolle materia on kaikki ja parempi/korkeampi koulutus/työpaikka tekee ihmisesta paremman (kaupanmyyjillä mm ei oo ihmisarvoa)... toivottavasti hän lapsen myötä ymmärtää mikä on tarkeintä elämässä.

Jossuu11

Yli 10v vanha keskustelu 😂 mutta vastaan silti, ystäväni jolla on joku sydänsairaus (oon 11v😏) on hirvee epäluotettava ku oltiin menos kauppaanki ni ei ku neiti ilmoittaa menevänsäkkin toisen kaa😣
Ja tää ei oo ainut kerta!
Saatana ku opettajat valittaa koulus sitä muille jos koko luokka ei oo sen kaa! Ja sit jos sen kaa ei oo vapaa ajalla niin se on niin hirvee yksinäine! Mua ollaa kiusattu 2 vuotta sitten (ei enää) ni se luulee olevansa myös kiusattu🙄 Tuntuu et sen takii mua aletteis syrjii,se eka niinku vei mutta kauas muista kavereista ja sit jätti yksi! Jos säny ***** luet tän ni kai takuut kuinka pahalta se oikeesti välillä tuntuu... Mulla oli paljo muutakin mutta en jaksa kertoo... Mut joo tämmönen raivoissaan kirjoitettu teksti 😂😂

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat