Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyviä paikkoja, missä järjestää lapsen synttärit, kodin ulkopuolella? Vinkkejä kaivataan (pk-seudulla)!!!

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (99)

Vierailija

jossa juhlitaan koululta vuokratussa liikuntasalissa ja joku sattuu tippumaan esim. rekiltä ja satuttaa itsensä pahasti?

Entä miten vakuutukset noissa järjestetyillä synttäreillä kuten Mäkkärissä tai teatterissa?

Vierailija

mutta jos asut Vantaan Nissaksessa tai Hakunilassa, niin Nissaksen asukaspuistossa voit pitää kekkerit ilmaiseksi. Tai näin ainakin vuonna 2002. Kiva paikka, hyvät leikkivälineet ja -tilat!

Vierailija

Olivat nimittäin aika tyyriit joten ei viitsitty mitään puolituttuja kutsua. Eli lapsia oli lopulta omani mukaanlukien 7 koska eräs äiti toi pienemmän lapsensa myös. Kyllä puisto on synttäreiden ajan avoin kaikille mutta pidimme synttärit torstai- iltana jolloin oli todella rauhallista ja ihanaa :) Ja kyllä meidän porukan lapset tykkäs vaikka siellä pari muutakin lasta aina välillä kävi. Mä itse kuljetin 5 lasta ja loput tuli toisella kyydillä. Erään vanhemmat hakivat lapsen sitten itse pois ja muiden kyydin järjestimme minä ja se toinen äiti joka siellä oli. Perjantaisin saattaa olla synttäreitä paljon ja joskus on jopa kahdet samaan aikaan.

Vierailija

Sisätilat puistoissa usein tosi kivat ja isot! Ulkona lapset voivat leikkiä tai voit järjestää esim. aarteenetsintää tms. Katso esim. helsingin kaupungin sivuilta puistoista, siis jos Helsingissä asut.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat