Olen kai sitten tyhmä kuin saapas...

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

...mutta mielestäni nuo vänkäämiset ja vertailut islamin/kristinuskon & koraanin/raamatun kesken ja todistelut kummankin oikeudesta tai aitoudesta eivät kuulu tänne " Monikulttuuriset perheet" -otsikon alle, vaan niitä olisi ehkä järkevämpää käsitellä tuolla " Elämänkatsomus" -osiossa.

(Kirjoitusjärjestys uskonnoille ja pyhille kirjoille tuli sitten ihan vain aakkosjärjestyksen mukaan. En suosi tai väheksy kumpaakaan, mutta myönnän suosivani uskossaan vahvoja, suvaitsevaisia ihmisiä ja suorastaan karttavani niitä päinvastaisia.)

Kommentit (5)

Vierailija

kuin niitä pyhiä tekstejä, kun ei tätä ymmärrä ;)

mrs_O:

Lainaus:

...mutta mielestäni nuo vänkäämiset ja vertailut islamin/kristinuskon & koraanin/raamatun kesken ja todistelut kummankin oikeudesta tai aitoudesta eivät kuulu tänne " Monikulttuuriset perheet" -otsikon alle, vaan niitä olisi ehkä järkevämpää käsitellä tuolla " Elämänkatsomus" -osiossa.

(Kirjoitusjärjestys uskonnoille ja pyhille kirjoille tuli sitten ihan vain aakkosjärjestyksen mukaan. En suosi tai väheksy kumpaakaan, mutta myönnän suosivani uskossaan vahvoja, suvaitsevaisia ihmisiä ja suorastaan karttavani niitä päinvastaisia.)

Vierailija

Sitten siirryin tälle puolen ja täällähän olikin kiivas keskustelu asioista joita olin kysellyt:) Yritän olla kommentoimatta tällä palstalla, vaikka kaksi kertaa olen jo sortunut kirjoittelemaan tännekin noihin uskontokeskusteluihin.

Vierailija

Olen täysin samaa mieltä! Vaikka muslimi olenkin, niin jotenkin ärsyttää tulla tänne palstalle (eikä niin usein viitsikään) kun kaikki viestit tuntuvat olevan islamista kiistelyä, plääh. Eikö voitais lopettaa, ja jutella sitten uskonnoista ystävällisessä hengessä tuolla ek-palstalla!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat