Onko teita km:n tai tuulimunan kokeneita jannittanyt ihan SAIRAASTI ultra, kun olette tulleet uudelleen raskaaksi??? Taalla yksi kauhusta k...

Vierailija

Kommentit (9)

Vierailija

Keskenmenoja sattunut matkan varrella, mutta myös kaksi ihanaa onnistunutta raskautta takana. Kummallakin onnistuneella kerralla jo alku-ultrassa käynyt viikoilla 7+. Tsdemppiä sulle, toivottavasti kaikki hyvin! :)

Vierailija

mulla ekan lapsen jälkeen uusi raskaus ja ulrtassa viikolla 9 todettiin keskeytynyt keskenmeno. Seuraava raskaus kun alkoi, varasin heti ultra-ajan viikolle 6+. Siellä näkyi kaikki olevan kunossa ja tästä ultrasta lääkäri voi jo antaa varsin hyvät ennusteet.

Vierailija

Mulla oli 2 keskeytynyttä keskenmenoa ennen onnistunutta raskautta. Nuo keskenmenot todettiin ultrassa rv 8-9. Onnistuneessa raskaudessa uskalsin mennä ultraan vasta rv 11+ ja kauhusta kankeana olin ennen ultraa. Ja kyllä itketti, kun näin sitten ELÄVÄN sikiön potkivan vimmatusti ;)

Vierailija

Mulla ollut kaksi keskenmenoa joista toinen huomattiin ultrassa. Siitä jäi valtavat traumat. Nyt olen taas raskaana ja olen käynyt ultrassakin jo kaksi kertaa. Joka kerta istun odotushuoneessa kauhusta aivan kankeana, tuntuu että taju lähtee. Sitten siinä tutkimuspöydällä kun odottaa lääkärin ensimmäisiä sanoja, huhhuh! On tää kyllä kamalaa piinaa, ja ilo odotuksesta aivan kateissa.

Vierailija

Mä ehkä siinä, kun liikkeet alkoivat tuntumaan. Lisäksi aloin käyttää mustia pikkuhousunsuojia, että en sitä väriä joka vessareissulla etsi...

Vierailija

Pelottaa niin saa.......nasti. Nyt vasta tajuaa, ettei plussasta voi iloita, kun niin moni juttu voi mennä pieleen. Onneksi yksi lapsi on, joten onnistuminenkin on mahdollista. Meillä tätä on tehty hoidoilla ja senkin takia pelottaa, koska tietää että uusi raskaus ei todellakaan ala helposti jos on taas tuulimuna tai kohdunulkoinen...

Vierailija

itse kävin molemmissa keskeytyneissä raskauksissa ensimmäisessä ultrassa rv 6+. Mielenrauhani säilyttämiseksi menin uusintaultraan rv 8-9 ja kummallakin kerralla todettiin keskeytynyt keskenmeno. Ei ollut vuotoja, ei mitään. Että periaatteessa tuo rv 6+ -ultra toki monessa tapauksessa antaa varmuuden jatkumisesta, mutta näinkin ikävästi voi käydä, valitettavasti.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat