Onko täällä muita suklaa-addikteja?

Vierailija

Minä olen sellainen, etenkin näemmä raskaanaollessani. Syön levyn suklaata/vko, yleensä kerralla lauantaisin. Viikolla saatan tai oikeastaan otan suklaakeksejä tmv. silloin tällöin. Eipä ihme, että paino nousee...Samoin oli ekaa odottaessa...Plääh. Tarviiko tästä päästä eroon?

Kommentit (7)

Vierailija

Mun on PAKKO saada suklaa-annokseni joka päivä,joskus alkuun päästyäni olen ollut jopa viikon syömättä suklaata,mutta sitten kierre lähtee taas.Mieskin tietää että takuuvarma keino ilahduttaa on tuoda suklaata,ja sitä hän kielloistani huolimatta tekeekin.Suosikki on fasun lila(menee kerralla),tai ostaa hirmu kasa fasun ym." pikkupatukoita ja nauttia ne peräjälkeen.Joka päivä menee ainakin yksi patukka+muuta pientä makeaa(pari keksiä,tai pullaa). Nyt odotusaikana tuntuu taas entistä vaikeammalta hillitä itseään vaikka mietin aina välillä sokerin vaaroja.Viime raskaudessa saatoin syödä kokonaisen Snickers-levite tölkin päivässä(ja niitä meni Paljon),nytkin haaveilen sellaisesta kieli pitkällä mutta en ole kaupoista enää löytänyt=(

En ole ylipainoinen(ihme sinänsä),mutta johtuu ehkä siitä että oikeaa ruokaa jää sitten syömättä.

Tämä on ongelma

Vierailija

Mutta koska olen karppi, niin syön vain tosi tummaa ja vähäsokerista suklaata ja senkin niin, että teen siitä moussea ja syön sen kermavaahdon kanssa. Näin yhdestä levystä riittää neljälle hengelle herkkua. Ja karpin painoon tuo ei kerran kaks viikossa vaikuta!

Vierailija

Maraboulla on Premium Dark ja mun suosikki on Lindtin 85%:nen suklaa.

Moussen teen näin:

Sulata 50 g voita ja pilko joukkoon 170 g suklaata. Anna sulaa.

Erottele keltuaiset ja valkuaiset neljästä munasta ja vatkaa kummatkin erikseen vaahdoksi. Yhdistä sula suklaa-voi-seos keltuaisvaahtoon ja nostele tämä seos varovaisesti vatkattujen valkuaisten joukkoon. Tarjoa kermavaahdon kanssa.

(Jotkut lisää makeutusainetta, mä en sitä kaipaa)

T.2

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat