Täti kurvas samaan aikaan kun tein haamu-testin... :O

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Ääh, en tiedä mitä ajatella, kun tosiaan oon pitkään ihmetellyt oireitani ja tänään oli kp37/20-45 ja ehdin just tehdä testin, kun huomasin, että menkat alkoi. sitten unohdinkin koko testin toljottelemisen ja ihan viime minuuteilla älysin kurkata testiäkin ja siinä on suht selkeä vaaleanpunainen haamu. Ei sitä ihan helpolla näe, vähän joutuu kääntelee, mut mä näen siinä vaaleanpunertavan haamun. Selkeemmän kuin oon tässä männä viikoilla saanu pregentillä. (Lähinnä viivan paikkoja olleet...) Nyt testi siis apteekin oma.

Meneekö tää nyt sit kesken? Vai oonko mä vaan jotenkin ihminen joka tuottaa noita haamuja joka testiin...?

Kommentit (2)

Vierailija

Kun kävin joskus kp 21 lääkärissä joka sisätutkimuksen päätteeksi oma-aloitteisesti ruksas lähetteen testiin... Hmm... Mut tuntuis nololta mennä nyt sinne, et mulla alko menkat, joten testaskaas... :O

Hmph. Olin jo niin luovuttanut. Toivoin, että menkat alkais ja tää epäselvyys selvenis. Viivan paikkoja ja haamun haamuja on ollu pari viikkoa jo vissiin. No, ainakin viikon. Ja kun ne ei oo vahvistunut, niin oon päätelly, et näen omiani tai että raskaus ei ainakaan oo vahvoilla jatkamaan.

Nyt sit menkat alkoi ja olin sekunnin helpottunut, että ainakin tilanne ja outo kierto selvis, mut sit toi testiin vilkaisu teki tästä entistä mutkikkaamman! Miten voi olla näin...

JOS tää on raskaus ja se menee kesken menkkojen mukana, niin koska testin pitäis olla sit nega?

Vierailija

Vaan oispa tuo jotain näitä ihmevuotoja joita joillain tulee monta viikkoakin raskauduttuaan.

Hirveesti pidän peukkuja ainakin ettei menis kesken!

Sulla kun on noita kiertopäiviäkin jo niin paljon niin varmaan suna menisin käymään lääkärissä, jos vuoto vielä jatkuu. Onhan jotkut huomanneet vasta tosi myöhään olevansa raskaana, koska menkat on edelleen tulleet normaaliin tapaan joten eihän se mahdotonta ole. Ja jos ei vuoto jatku niin sitten uutta testiä kehiin!

Toivotaan parasta!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat