Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko muilla iltapäiväpahoivoitia.

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Iskee sopivasti näin iltapäivällä ja kestää melkein koko illan. Viitä vaille okennus tulee nyt- olo koko illan ja pitäis laittaa ruokaa ja olla lasten kanssa. aamu menee ihan ilman pahoivointia.

Kommentit (8)

Vierailija

Mullakaan ei ole ollu koskaan (3 raskautta) aamupahoinvointia, vaan huono olo iskee iltapäivällä ja illalla.

Nyt viikkoja 10+0 ja pahoinvointi vähän hellittämässä.

Ei muuta kuin mies kauhanvarteen ja vaimo sohvalle pötkölleen =)

Vierailija

Mulla oli aamuisin aina todella hyvä olo, mutta iltaisin kuvotti. En oksentanut kertaakaan, mutta ällötti oikein kunnolla. Onneksi meni ohi.

Vierailija

Normaalistikin liian tuhti lounas saa iltapäivisin masun pyörimään ja nyt sitten tuplasti. Olen huomannut että esim kurkku ja salaatin lehdet (paprikoista ja sipulista puhumattakaan) saavat vatsan voimaan pahoin. Olenkin ruvennut tuomaan omat eväät töihin. Tänään erehdyin hakemaan hampurilaisen!!

Nyt en oikein tiedä miten päin olisin. Ei okseta, mutta toisaalta ei tuo tunne kaukana ole. Veden juominen ja pieni syöminen auttaa vähän, mutta ei riittävästi. Nyt sitten mietin jaksanko mennä jumppaan vai menisinkö sittenkin siksi aikaa " lepohuoneeseen" pötkölleen ja sitten pirteenä kotiin. Taidan ainakin kokeilla jumppaan, kun viikoloppu edessä ja silloin tiedossa pitkiä aamuja ja ehkä jopa päikkäreitä.. IIHANAA!

t.Marguerite rv 5+3

Vierailija

Sen lisäksi kyllä myös aamu-, aamupäivä-, keskipäivä- ja iltapahoinvointia. Positiivista on ettei sentään yöpahoinvointia. Tuntuu nyt siltä että joka toinen päivä on tosi paha ja joka toinen päivä parempi. Olen aivan kypsä tähän, sillä nyt kun 12 viikkoa on täyttymässä voin aina vain huonommin. KURJAA!

Vierailija

Pahinta pahoinvointi ja oksentelu on iltapäivällä ja illalla. Sama oli viime vuonna esikoistamme odottaessani. Saas nähdä, tuleeko taas poika... ;)

Charlotte ja poika pian 5kk ja rv 6+5

Vierailija

kolmessa viimeisimmässä raskaudessa.

Omalla kohdallani olen iloinen ettei ole aamupahoinvointia, se sotkisi meidän päivän pahasti :)

Vierailija

että olenko jotenkin epänormaali, kun aamuisin on tosi hyvä olla, mutta iltapäivisin ja iltaisin kuvottaa. Pahoinvointi on kuitenkin aika lievää ja toivon, että sellaisena pysyisi. (tietysti voisi loppua kokonaankin) Viikkoja 6+0, joten on mahdollista, että aamupahoinvointi vielä alkaa.

Uusimmat

Suosituimmat