Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerropa hupaisin kommelus, jonka hajamielisyytesi on aiheuttanut!!

Vierailija

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

joka jo yläasteeella kävi niin, et oli koulun jälkeen käynyt seppälässä. Viuhtoi kylän läpi kotiin ja siellä huomasi, että oli reppuun tarttunut kirkkaan punaiset isokuppiset rintaliivit, niitä heilutellen oli kotimatka taittunut. Oli tainneet ihmiset jo vähän katsoa.

Vierailija

kerran olin aamupäivällä lapseni kanssa ruokaostoksilla (olin tehnyt yövuoron), maksoin ostokset kiltisti ja lähdin lapsi sylissä ulos kaupasta. Ostokset, joita oli paljon, jäivät hihnalle. myyjä oli juossut pitkän matkan perässäni...

Vierailija

Satuin törmäämään tuttaviin, jotka eivät olleet vielä kuulleet vauvan syntymästä. Kysyivät sitten että no kumpikos tuli, johon jouduin miettimään vastausta vähän aikaa, kunnes tajusin vastata että poika. Ja vielä lopun kauppareissun pähkäilin itsekseni, että vastasinko varmasti oikein, oliko se tosiaan poika. :D Ja olihan se. Mutta se alkuajan sumuvaihe oli niin kummallista aikaa, ettei tosiaan aina muistanut että kuka minä itse olen ja mikä ihme tuo nyytti mun sylissä on. :)

Vierailija

Migreeniaurat saattavat kestää päiväkausia ja huomaan tekeväni kaikenlaista typerää, enkä edes siinä tilanteessa tajua tekeväni mitään outoa.

Tämä ei kuitenkaan ollut migreeniaura. Olimme isossa marketissa joulun aikaan käymässä ja marketin aulassa oli joulukuusi-näyttely/-kilpailu. Katselin niitä siinä ideoita etsien ja jutustelin miehelleni sekä kehuen, että haukkuen koristuksia. Lopulta löysin mieleiseni ja tarrasin miestä hihasta ja sanoin, että " tässä se on, tällaisen kuusen minä haluan" . Vieras ääni sanoi nauravalla äänellä, että okei, ostetaan se sitten. Huomasin piteleväni tiukassa otteessa erittäin charmikkaan vanhemman pukumiehen käsivartta. Mieheni oli kyllästynyt odottelemaan ja painellut elektroniikkaosastolle heti kauppaan tultuamme.

Vierailija

unohdin puhelimessa vauvani nimen :-O Onneksi tuskallista unohduksen tilaa ei jatkunut kuin pari sekuntia, mutta siinä hetkessä se nolotti ja jälkeenpäin nauratti.

Sitä se väsymys teettää... Ja vauvaa oli kuitenkin kutsuttu sillä omalla nimellä jo pari viikkoa ennen ristiäisiäkin!

Vierailija

Kävelin pitkin marketin käytävää hyllyjä silmäillen ja samalla juttelin takanani kärryjä työntävälle äidilleni.

Siinä höpisin aikani ja pesusienen nähtyäni, stoppasin kädelläni äidin kärryt, ettei kävele ohi ja sanoin samalla sieni kädessäni, että " mä tarviin uuden pesusienen" .

Hieman huvittunut mies yritti saada kärryjään liikkeelle tiukasta otteestani ja hymyili leveästi, kun tungin ostostani hänen kärryynsä.

...ous...mihin hitsiin se äiti oli kärryineen jäänyt!!!

Vierailija

Kerran piti laskea sankoon vettä suihkun hanasta, mutta vanhasta tottumuksesta nykäisin suihkun nupin ylös, sain siinä sitten suihkun vaatteet päällä... Roskapussia on tullut minunkin ulkoilutettua monet kerrat, rattaiden alaosassa, kiva sitten takaisin kuudenteen kerrokseen noustua huomata, että roskapussikin on tullut takaisin...

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Kävelin pitkin marketin käytävää hyllyjä silmäillen ja samalla juttelin takanani kärryjä työntävälle äidilleni.

Siinä höpisin aikani ja pesusienen nähtyäni, stoppasin kädelläni äidin kärryt, ettei kävele ohi ja sanoin samalla sieni kädessäni, että " mä tarviin uuden pesusienen" .

Hieman huvittunut mies yritti saada kärryjään liikkeelle tiukasta otteestani ja hymyili leveästi, kun tungin ostostani hänen kärryynsä.

...ous...mihin hitsiin se äiti oli kärryineen jäänyt!!!

Vierailija

Se varmaan hämmästyneenä katseli, kun emäntä tallusteli tyytyväisenä ohitse (varmaankin suklaapatukkaa mutustaen). N. 10 min käveltyni huomasin kuitenkin, että jotain puuttui...

Vierailija

kaksosemme olivat juuri päässet sairaalasta ja söivät öisinkin parin tunnin välein. Mieheni nosteli lapsia vuoron perään rinnalle.

Yhtäkkiä havahduin toisen itkuun ja karjuin miehelle, että nosta nyt se vauva tänne. Mies kysyi miksen voinut itse ottaa. Minä sopersin, etten voi ottaa kun hyssyttelen tätä toista. Mieheni vähän ihmetteli ja sitten tokaisi, että kyllä se tyyny jo nukkuu....

Vierailija

Siinä sitten tyytyväisenä työntelin täyttä kärryllistä tarjoushernekeittoa :) Kassalla vasta huomasin mutta ihmettelin kyllä, että miks ihmiset kattoo niin kummissaan mun kärryyn :DD

Laitokselta lähtiessä unohtui kassit kättärin pihalle kun olin niin tohkeissani lähdössä vauvan kanssa kotiin. Eipä muistanut mieskään ennekuin jonkun matkaa kuljettuamme. Onneksi olivat tallessa kun mentiin hakemaan mutta paluureissulla mies ajoi toisen auton perään. Että sellainen vauvanhaku reissu :D

Vierailija

tavarat kassalle tai avaimet tai käsilaukku tai lompakko tai ainakin nyt vaippapaketti. Olen käynyt kaupassa myös kantaen roskista mukanani.

Olimme uuden vauvan kanssa sisareni luona kylässä. Iltasella puettiin2-vuotias esikoinen ja oltiin lähdössä ovella. Silloin sisareni alkoi nauramaan, et aiotaanko jättää vauva heille. Oli nukkumassa heidän makuuhuoneessa -kamala äiti minä :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat