Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alakautta synnyttäminen ei oikeasti ole ihmisen hommaa

Vierailija

Voi jumalauta se on sellaista touhua, että pitäis lailla kieltää!

Mä olen nyt tarpeeksi monta tarinaa kuullut ja itse kokenut, että seuraavaksi se on leikkaus.

Kommentit (8)

Vierailija

Tuota, miten ihmiskunta voisi olla olemassa ellei alakautta synnyttäminen olisi ihmisen tapa lisääntyä.....

Myönnän että synnyttäminen oli minulla aika rankka kokemus, siitä on nyt 6,5 kk enkä ole vieläkään parantunut ja sektio onkin edessä jos vielä olen raskaana mutta kyllä vahvasti olen sitä mieltä, että alakautta synnytys on luonnollista....siis miten muuten synnytys olisi hoidettu aikojen alussa?

Vierailija

Se, että edes lapselle se ei ollut turvallista, oli mulle suuri shokki, kun sitä alasynnytystä niin hehkutettiin ja innolla siihen menin.

Vierailija

luulee hallitsevansa kaikki elämänsä osa-alueet, mutta tosiaan synnytys on aika hallitsematonta, johon ei juurikaan itse voi vaikuttaa (eli milloin se käynnistyy ja miksi jne jne). Silti jokaisen naisen sen olisi terveellistä kokea senkin takia.

On siinä silti palkkana sanoinkuvaamaton asia. Vaikka " eläimellistä" onkin.. tottakai siitä näkökulmasta katsottuna, että kaikki asiat pitäisi olla hienoa ja silmiähivelevää.

Uusimmat

Suosituimmat