Kesäkuiset

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Onkos joillain jo alkanut pahoinvointi? Ekasta oli n. 2kk pahoinvointia ja tässä kauhulla odotellaan koska alkaa. Toisaalta se on hyvä vaan merkki.

Eka neuvola on kuun viimeinen pvä ja LA 8.6. Miten muilla? Aiotteko mennä kaikkiin mahdollisiin ultriin?

Joku oli perustanut postituslistan kesäkuisille, yritin liittyä mutta ei onnistunut. Voisko joku siinä auttaa?

Kommentit (6)

Vierailija

Katselin viime vuoden kalenteria ja samoissa mennään kuin silloin... Kyllä tuntuu hassulta kaksi perättäistä vuotta voida pahoin samaan aikaan. Ei ollut ehtinyt vielä viime vuotistakaan oloaan unohtaa... ;)

Poikamme laskettu aika oli 10.6.-05, nyt on la 2.6.-06. Oksentelin ja voin pahoin poikaamme odottaessani ympäri vuorokauden. Nyt on sama tilanne, mutta sen lisäksi väsymys on kova ja olo vielä pahempi kuin viime vuonna... Varmaan nuo yöheräämiset aiheuttavat sen... ;( Aion mennä kaikkiin ultriin ja menen ensi viikolla ylim. ultraan yksityiselle, sillä haluan tietää, onko masussa asukki... :) Tuntuu siltä, että on, mutta haluan asiaan varmsituksen. Eihän se sitä kerro, jatkuuko raskaus, mutta...

Joo, minäkin haluan postituslistalle, en ymmärrä koko hommasta mitään, miten pitää toimia, pliis auutakkee!!!

Charlotte ja poika pian 5kk ja rv 6+5

Vierailija

Kirjoita siihen laatikkoon (koodi) numerot/kirjaimet mitä siinä alla olevassa laatokossa on musta-valkoisella.

Itsekin tuon kanssa pähkäilin oman aikani ;-)

Vierailija

Mutta päivänmittaan menee o hi ja välillä tulee sellaisia aaltomaisia oloja.

Mä meen kaikkiin ja varmaan ylimääräsiinkin. Koska mä joudun kumminkin ravaamaan äippäpolilla taas miljoonakertaa, kun kuulun ns. riskiraskauteen. Kun mulla ei ole kilpirauhasta.

Neuvola aikakin olisi jo 18.10 mutten kaiketi voi mennäkkään vielä tuolloin, kun mies ei voi hommata 2 peräkkäistä vapaata töistä...

Valmis olisin kyllä menemää vaikka heti neuvolaan jotenkin se neuvolakortti tuo asian taas todemmaksi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat