SEKSIÄ MENKKOJEN AIKAAN

Vierailija

Hei,

nyt tarttee muiden kommentteja olenko minä vai mieheni outo. Itse haluaisin rakastella myös menkkojen aikaan sillä silloin ne hormoonit vasta hyrräävät, mutta mieheni ei silloin halua suukkoa enemmän antaa. Välillä ketutus on älyttömän kova, kuulemma sotkee paikat :(

Onko muita jotka kärsivät samasta " ongelmasta" . Ja kun menkat kestävät vielä reilun viikon ja pari kertaa kuussa (toistaiseksi) ilahduttavat minua, niin ei naurata... Muuten seksielämä on ihanaa ja viriiliä, Kiitos seksilelujen ja anaaliseksin.

Kommentit (13)

Vierailija

... mormonikierukka? Onko jokin ko. uskonnon oma juttu? Siis moniavioisuudessa täytyneekin olla hyvät ehkäisyt - mukuloita muutoin vilisee enemmään kuin vara elättää.

-Hämmästynyt perhe

Vierailija

Miehenä ihmettelen.... Mitä ihmeen siisteys friikkejä teillä on miehinä?

Ymmärrän jos heillä on kammo nähdä verta, mutta vetoaminen sottasuuteen seksissä ei kuulosta järkevältä.

Naiset, kokeilkaapa ottaa mieheltä suihin ja sitten kun on mieheltä

tulossa niin lopettakaa kun se on niin sottasta.

T. Mies jolla kotona pesukone.

Vierailija

Munkaan mies ei ole innostunut sekstaamaan kuukautisteni aikaan. Olen käyttänyt viekkaita keinoja. (Koska minäkin olen menkkojen aikaan tosi himokas..) En kerro, että mulla on menkat. Kerron vasta siinä vaiheessa, kun mies haluaa jo niin kovasti, ettei enää ole mitään väliä, onko menkat vai ei. Sitten vaan pyyhe alle..

Nykyään mulla on hormonikierukka, eikä kuukautisista ole enää harmia. Menkat ovat niin pienet, että kun käy pesulla ennen, niin eivät mitenkään haittaa.

Vierailija

Kiitti vinkistä, mutta olen yleensä niin runsas että miheni kyllä huomaa sen ja haistaa (pahus). Ja olisihan liukasteet ihan omasta takaa, tosin muutenkaan niitä ei tarvita. Yritämme vauvaa ja toivoisin että tämän " ei- vauva-ajan" voisi irrotella oikein kunnolla....Toivottavasti pian tärppää... Ehkä mieheni tajuaa tämänkin merkityksen kun jaloissa pyörii kolme muksua, ja panetttaa kovasti... ;)

Vierailija

Mieheni ei ole munkki eikä siitä munkkia tule ;).Jos noin vähästä järkytytte niin miksi luette täällä viestejä? Emme ole naimisissa ja naimme noin kolme kertaa viikossa. Haen täältä muiden saman ongelman kanssa eläviä kokemuksia.

Vierailija:

Lainaus:

Munkeilla on selibaattilupaus, joten en ymmärrä? Onko tämä provokaatiokirjoitus? Siis Vauva-lehdessä tällainen?

-Uskovainen järkyttynyt perhe

Vierailija

Munkeilla on selibaattilupaus, joten en ymmärrä? Onko tämä provokaatiokirjoitus? Siis Vauva-lehdessä tällainen?

-Uskovainen järkyttynyt perhe

Vierailija

Haluaisin itsekin rakastella menkkujen aikana mutta avomieheni tykkää että se on liian " sotkusta" . Olen ehdottanut että voi harrastaa analiseksiä jos ei kerta muuten käy mutta ei hän kuiteskaan halua.

Kyllä meillä muuten seksi sujuu hyvin :)

Vierailija

Itsekään en välttämättä haluaisi rakastella, mutta paikat on ihanan herkkinä. Niinpä olenkin keksinyt oman pervoiluni eli menkkojen aikaan (ehkei ihan ensimmäisenä päivänä) masturboin käyttäen samalla tamponia. Toisella kädellä kiihotan normaalisti klitorista ja toisella nyin kevyesti tamponin narusta niin, että tamponin reuna kiihottaa g-pistettä. Saan aivan mielettömän ihania orgasmeja tällä tekniikalla. Jotain kivaa kuukautisissakin.

Vierailija

Mun mies on kuukautisteni aikaan oikeen erityisen kiihkeä! Suhteen alussa tätä hieman kummastelin ja vissiin jo pelkäsin, että se on jotenkin pervo tai jotain, mutta syykin sitten selvis. Hänen ex-vaimonsa (intialainen) ei koskaan antanut ilman kumia muuta kuin kuukautisten aikaan... Joten mies oli oppinut, että menkkojen kanssa tuntuu paremmalta! :-) Meillä on kyllä ehkäsykeinona pillerit käytössä, mutta jotenkin sille oli iskostunut mieleen, että menkkojen aikana saa ihanaa paljasta... :-) Ja mikäs siinä. Itse olen myös vähintään yhtä himokas menkkojen aikaan kuin muutoin, joten mukavaa että mieskin tykkää! Aina ei ole ollut näin, aiemmin eräs exäni oli sellainen, että menkkojen aikaan ei olisi koskenut kepilläkään. No, se on ex nyt.

Minusta se suttuisuuteen vetoominen on ihan tyhmää. Aina voi laitaa pyyhkeen alle tai lakanat pyykkiin. Sitä paitsi seksi on muutenkin melkoista sotkemista, joten onko se se väri joka haittaa vai mikä? Lämpimästi suosittelen menkkojen aikaan yhteisiä suihku- ja kylpyhetkiä, ei sotkeennu paikat!! :-)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat