Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hah meillä oli äsken vieraita ja..

Vierailija

tämän pariskunnan mies meni vain yhtäkkiä omatoimisesti kaapile ottamaan leipää ja kysyi ottaako muut..hih aika hassua käytöstä aikuiselta mieheltä.

pöydässä kun oli suolaista piirakkaa ja makeaa tarjolla.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

mieheen olemme naisenkautta tutustuneet..ei kuitenkaan kovin usein olla tekemisissä tämän perheen kanssa.

ei miehen vaimo mitään miehelleen sanonut vastasi vaan kun mies kysyi ottaako muut leipää..minäkin jäin vähän häkeltyneenä /vaivautuneena tilannetta seuraamaan.

Vierailija

häpeäisin silmätpäästä..ja sanoisin siinä tilanteessa että et sä nyt mitään leipää ota tms..ja kotona pitäisin hirmu saarnan.

mahtoi vaimo raukkaa hävettää

Vierailija

Jos on nälkä, niin sit syödään. Toki voi eka tulla jonkin sortin huikkaus, et " hei, mä otan jotain syötävää" tms. Mut näin on tehny ja näin tullaan tekemään.. :)

Mut ilmeisesti tässä ei ollu kyse ihan " joka päiväsistä" vierailijoista..?

Vierailija

Kun oli ekaa kertaa meillä, köyhällä opiskelijapariskunnalla, syömässä, meni oma-alotteisesti pakastimelle, kaivoi sieltä leipää ja sulatti ja sanoi: MEILLÄ on tapana syödä leipää ruuan kanssa.

Vielä silloin olin niin kiltti, ettei mulla ollut pokkaa sanoa, että olet muuten MEILLÄ ja MEILLÄ ei ole tapana syödä leipää ruuan kanssa! (Eikä muuten ollut ollut miehellänikään kun asui vielä yksin, eli kyseessä ei ollut mikään yksin minun tapani...)

Vierailija

Samalla se äijä tulee melkoisen suoraan ilmaisseeksi, että isännillä on köyhät ja huonot tarjoomukset!

Eikö sulla 10 ole ton vertaa tilanneälyä ja tapoja, kun et tuota huomaa?

Höh.

Vierailija

Johan se on terotettu jo kakarana että kylässä ollaan isäntäväen tavalla.

Tulis mieleenkään mennä ruokakaapille vaikka ei kelpaisi/riittäisi tarjottavat.Olisin hävennyt minäkin jos ukkoni moista tekisi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat