Hei! Tarvitsisin vastauksia koulutyötäni varten!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Minun tehtäväkseni lankesi kirjoittaa kuolemasta. Opiskelen sairaanhoito-oppilaitoksessa ja nyt tarvitsisin teidän läheisenne menettäneiden apua!

Tarvitsen joitakin lainauksia ja esimerkkejä. Voitte esiintyä vain nimimerkin takana, käsittelen tietoja anonyymisti. Vastaukset voitte laittaa tähän ketjuun.

Miltä läheisen kuolema teistä tuntui? Miten se vaikutti psyykkisesti/fyysisesti? Kertokaa omin sanoin miltä teistä tuntui sillä hetkellä ja lähipäivinä?

Kiitos avusta.

Kommentit (4)

Vierailija

minun serkku ja samalla paras ystäväni (josta piti tulla lapseni sylikummi) kuoli 1.12.02. oli kaunis talvi aamu. isäni soitti minulle ja sai sanottua ainoastaan sanat: katja on kuollut. ensimmäisenä ajattelin että eihän katja voi kuolla noin vain. se tuntui aivan kamalalta. ei siinä voinut kuin itkeä. viikkoon en voinut mennä kouluun koska en pystynyt syömään enkä nukkumaan. koko sen viikon olin ihan ku sumussa. itkua,itkua ja itkua. sitten tuli hautajaiset. siellä en voinut enää itkeä. ei tullu kyyneliä vaikka teki mieli itkeä. hautajaisten jälkeen oon voinu haudalla käydä kaksi kertaa. viimeksi 9kk. sitten. enkä tiedä millon voin mennä sinne uudestaan.... tuskin pitkään aikaan. en tiedä auttoko tämä minun kertomus sinun koulutyöhön, mutta tulipahan kerrottua jotain kokemuksia rakkaan ihmisen menettämisestä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat