Häpeen jos mies menee ja ostaa Audin. En kehtaa ajella

Vierailija

sellaisella kun kaikki tietää et ollaan ihan tavallisia ihmisiä. Minusta älytöntä et sellainen pitää saada ihan sen merkin vuoksi. Haluan auton johon kukaan ei kiinnitä isompaa huomiota, eikä mikään juppipelle auto. Millä ihmeellä käännän sen pään? Naurattaa ihmiset jotka ajaa ruosteisilla Mersuilla ja ollaan niin olevinaan.

Sivut

Kommentit (64)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

mun kundikaveri on tosi taitava kuski, osaa ajaa näyttävästi ja auto on täysin hallinnassa. Se ohittelee aina kaikki hidastelevat nyhvelöt.

Kyllä porukka aina jaksaa kadehtia hienoa bemaria, etenkin kun se on IHAN OMA.

Vierailija

Minusta muiden mielipiteillä ei ole väliä varsinkin kun on kysymys noin naurettavasta asiasta kuin auto merkistä. Mutta jos kaipaat mielipidettäni niin minä ostaisin Audin jos saisin valita automerkin kuin automerkin.

Vierailija

Tosiasiahan on että toisilla on hieno premium-auto ja toisilla taas ei.

Harvemmin kuitenkaan elämän onnellisuus autosta riippuu, paitsi joillain tuninkiteinihomoilla.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Aikamoisia yleistyksiä, että ko. autoissa pienimunainen mies. Moni joutuu työn puolesta ajamaan, ja toki silloin hyvä ajettavuus ja turvallisuus korostuu. Hirven kohtaa mieluummin varmaan jykevässä volvossa kuin toyotassa.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

mun kundikaveri on tosi taitava kuski, osaa ajaa näyttävästi ja auto on täysin hallinnassa. Se ohittelee aina kaikki hidastelevat nyhvelöt.

Kyllä porukka aina jaksaa kadehtia hienoa bemaria, etenkin kun se on IHAN OMA.

No mistä ne tietää, että se on IHAN OMA??? Lukeeko siinä kyljessä? En mä ainakaan kuvittele, että jos ihminen ajaa jollain autolla niin se on just sen auto. Se voi vaikka olla lainassa!

Sitäpaitsi, vuonna 2005, on tosi noloa jos nainen tykkää olla kyydissä ennemmin kuin ajaa. Tällä ois voinut ylpeillä ehkä vuonna 1938, mutta 2005? Hardly...

Vierailija

Yleensä pienikokoiset miehet joilla huono itsetunto eikä " munaa" ostavat audin koska elämässä ei ole muutakaan saavutettu. Näiden miesten itsetunto ei anna ajella tavan Nissanilla.

Vierailija

suomessa on toyota corolla ja vielä punaisena. :)

Ja mitä audiin tulee, niin sillä kyllä kehtaa ajaa. Mersut on sitten erikseen ;) eikä meillä ole audia. Mutta sen tiedän että on kyllä merkki parhaimmasta päästä...mitä nyt kokemusta on.

mutta makuasioista voi aina kiistellä..

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat