G: yli 170 cm mittaiset.

Vierailija

Tunnetko itsesi " Jättiläiseksi" ? Isellä on välillä iso olo muiden naisten seurassa kun pituutta 175cm ja painoa 64kg. Jos tästä vielä lihoisin niin olisi vielä " jätimpi" olo... Suurin osa ystävistäni on 160cm plus miinus

Kommentit (7)

Vierailija

Minusta on mukava olla näin pitkä, helpottaa ihan arkielämääkin esim. kaappeihin kurkottelua. Olen 175 cm, mies 186cm, joten ollaan hujoppeja molemmat. Käytän korkokenkiä ja ryhti on erinomainen. Kukkaan ei koskaan ole tullut kauhistelemaan pituuttani, eikä se ole minkäänlainen ongelma. Tosin nuorempana ravintolassa varoitin mua lyhempää tanssiin pyytäjää, että olen vähän korkeempi kuin baarijakkaralla näyttää...

Vierailija

MInä pidän kyllä pituudestani mutta välillä tulee iso olo...

Hassua kyllä Turussa on normaali pituinen olo ja pikkuisessa kotikaupungissani sisämaassa taas toooosi jätti olo niitten pienten ja paksujen seurassa...

ap

Vierailija

Mutta useimmiten ihmiset on kuitenkin sitä mieltä, että mä oon tosi pieni. Pituutta mulla on 174 ja kiloja vain 56. Mulla on älyttömän kapeet ranteet ja nilkat, siro kaula jne. Kai se sitten tekee musta pienen näköisen, vaikka itsestäni joskus tuntuu norsulta posliinikaupassa...

Vierailija

ja olen aina ollut koulussakin se pisin tyttö ja monesti pidempi jopa poikia. olen niin tottunut korkeuksiini etten enää huomakaan pituuttani. painoa mulla on 68 kiloa ja olen aina ollut sporttinen joten isous ei minua häiritse. tunnen monta itseäni lyhyempää jotka liikkuvat kömpelösti. itse koen tärkeämmäksi sulavan liikkumistyylin kuin vähäiset kilot.

ai niin..silloin kyllä tulee huomattua oma pituus kun halaan ystävääni joka on 152 cm pitkä!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat