Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko teidän mielestä ostaa 60-kymppiselle anopille astioita jouluahjaksi?

Vierailija

Mun mielestä anoppilan astiat on niin kauheita, jämiä vuodelta 60 ihan oikeesti, siis kaikki eri paria ja tosiaan vanhoja ja kuluneita. Ei vanhoissa ole vikaa, jos olisi koko sarja, mutta niillä on kuppi sieltä kuppi täältä joten voitte arvata miltä kattaus heillä näyttää...olisiko siis törkeää ostaa vaikka uudet juomalasit tai syvät lautaset? Onko se teidän mielestä loukkaus? Kyllähän heillä olisi itselläänkin varaa uusia kaikki mutta eivät ilmeisesti näe itse puutteita. Vieraan silmään se vain on iso roska!

Kommentit (9)

Vierailija

1. Muista kattaa juhla-astiasto joka kerta kun miniä piipahtaa kahvilla

2. Muista antaa miniälle aina raha-lahjoja ettei sen tarvi kirjoittaa av.lle ja haukkua anoppiaan, joka osti taas tylsän halpispuvun lapsenlapselleen

3. Muista olla aina lapsenvahtina

4. Älä kuitenkaan tarjoudu lapsenvahdiksi, miniää ärsyttää kun anoppi yrittää ryöstää hänen lapsensa

5. Käy auttamassa miniää, muuten olet kylmä anoppi

6. Älä kuitenkaan käy liian usein, koska olet tungetteleva anoppi.

Vierailija

Tietysti jos minulle ostettaisiin astioita lahjaksi haluaisin sanoa sanani astiaston merkistä... Muttei se kai mikään loukkaus ole jos ostatte.

Vierailija

että anopillani ei siis ole mitään juhla-astiastioitakaan enkä nyt tod. oleta että pitäisi kattaa juhlavasti kun kylään mennään, mutta kyse on siitä että niillä on samat astiat arkeen ja juhlaan eikä mitään kunnollisia astioita vaan jämiä siltä ajalta kun ovat ensimmäiset astiansa hankkineet/saaneet. ap

Uusimmat

Suosituimmat