Pinoon kaiiki ne jotka ei autolla pröystäile eikä edes

Vierailija

halua uutta autoa. Minä ja meillä autona -95 Toyota Corolla.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

On kiva ajaa autoa, joka on toimintavarma ja jossa on välttämättömät varusteet! Mielestäni pröystäilyä on ostaa auto yli maksukyvyn. (esim. pienituloiset 50 000 Euron auto jne.) Pröystäilyä ei ole ajaa keskikokoisella uudehkolla autolla! Enkä myöskään näe varakkaiden naapureiden uudehkoa Audia pröystäilyksi. Se on heidän rahojensa mukaan...

Vierailija

Täältä löytyy vm-93 corolla.Ei sillä pröystäillä voi mutta tähän asti pelannut ja palvellut moitteettomasti.Pk-seudulla niin hullu liikenne että ottaapa vähemmän päähän jos joku vanhan auton kolhii kun uuden.

Vierailija

Mies ajaa noin 100 km päivässä työmatka-ajoa vm 94 Nissanilla ja minä pidän sinnikkäästi kiinni vm 87 Corollastani vaikkei kotihoidontuella varaa oliskaan. :) Uudemmasta autosta haaveillaan lähinnä turvavarusteiden vuoksi, kun on nyt tuo pieni pikkarainen kyytiläinen.

Vierailija

Ihan vaan siitä syystä, että meinattiin mennä perikatoon noiden kahden bensa-auton kanssa! Nyt on dieselauto millä ajaa ja saatiin melkein 10 vuotta uudempi auto. On turvallisempikin kuin nämä 80-luvun loppujen autot.

Vierailija

Nyt on vm 1988 Mitsubishi farmari ja sit kesäautona VW Kupla vm 1969, joka ei tod. ole perheauto kun ei oo turvavöitä asennettu..

Mitsu pelaa loistavasti, mutta luulen, että yhteinen aikamme on jo vähissä... =0/

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat