Libero vs Pampers

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Onko kokemuksia miten vaippafirmat suhtautuu asiakaspalautteeseen? Kummalta tulee paremmat " lohdutukset" ? Meille Pampers korvasi rahallisesti (30e) ostetut vaippapaketit (2kpl!!!) koska vaippa vuoti ja laittoi useammat näytteet muista malleista ja koista. Liberojen kans tuli sama vuoto-ongelma mut eipä oo tullu hyvitystä. Pampers taitaa pitää asiakkaistaan parempaa " huolta" . Jäi vähän harmittamaan kun ostin Liberojakin tarjouksessa pari pakettia ja nehän vuotivat joka kerta ja vaipat jäi käyttämättä. Harmillista.

Kommentit (5)

Vierailija

Minä olen käyttänyt jokaisella kolmesta lapsestani Pamperseja, koska ovat sopineet meidän lasten ruumiinrakenteelle parhaiten, eivät ole falskanneet juuri koskaan.

Kerran ostin säästölaatikollisen vaippoja, jotka (jälkeenpäin selvisi) olivat kuulemma tarkoitetut Ranskan markkinoille ja siellä on käytössä pienemmän koot. Eli sama numero mutta pienempi vaippa. Reklamoin ja sain todella nopeasti rahani sekä vähän vielä kaupanpäälistä takaisin. Ja vaipat onneksi mahtuivat vielä vaikka olivatkin nafteja, eli hyvät kaupat tein jälkikäteen ajatellen! Olen aina ollut erittäin tyytyväinen Pamperseihin. Ne ovat pehmeitä, joustavia ja imukykyisiä!

Vierailija

Minä löysin aikoinaan noita samoja " imumuruja" Muumeista ja lähetin vaipan valmistuskoodeineen tehtaalle. Sieltä tuli viikon sisällä pahoittelukirje sekä selvitys vian syyhym ja paketillinen samoja vaippoja. Muumeihin oltiin kauan tyytyväisiä, mutta sitten uusiutuivat ja monen hyvän uudistuksen lisäksi tuli yksi huonokin: reunojen materiaali vaihtui sellaiseksi, että vaippa alkoi ainakin meillä falskaamaan. Siirrytiin sitten Pampersin (falskaa, falskaa) kautta Liberoon.

Vierailija

Haiseeko muiden mielestä Pampersit oudolle? Ilmeisesti jokin imu-materiaali, minun mielestä haju on vastenmielinen. Active fit -vaipat ovat osoittautuneet todella hyviksi meillä, mutta minua tuo haju vaivaa. Onkohan ihan terveellistä vauvelille Pampersin käyttämät materiaalit?

-vaavikki

Vierailija

käyttämissämme Liberoissa Mini & Midi oli vaipan etureunassa teräviä muruja absorbointiaineesta (joka siis itse vaippaosassa imee itseensä nesteen ja turpoaa). Muruset olivat kuin teräviä piikkejä suoraan vauvan herkkää vatsaa. Yhdestä Libero Midi -vaippapaketista löysin vaipan, jonka sisäosassa oli massan sisällä puutikku. Palautin vaipat, terävät muruset sisältäneet, sekä puutikun sisältäneen, asiallisen reklamaation ja vaippapakkausten viitenumeroiden kanssa Liberolle. Muutaman viikon kuluttua sain todella " vaatimattoman" pahoittelukirjeen, sekä vaippalähetyksen, jossa oli sama määrä vaippoja kuin reklamoidut. Olin vaipoissa olleiden virheiden vakavuuden johdosta olettanut, että minuun otetaan muutaman päivän sisällä yhteyttä henkilökohtaisesti, kun jätin puhelinnumeroni reklamaatioon.

En edelleenkään saanut selvää Liberon kirjallisesta palautteesta, minkä vuoksi heidän vaipoissaan toistuu laatuvirhe (terävät muruset sisäreunassa vauvan vatsaa vasten) enkä saanut selitystä miksi puutikku oli joutunut vaippaan.

Mietin itsekin silloin pitääkö Libero vanhempia idiootteina, jotka joka tapauksessa ostavat heidän vaippojaan.

Pampersiin olen ollut tosi tyytyväinen, ei ole tullut virheellisiä vaippoja vielä vastaan.

Vierailija

Kiva kuulla kokemuksianne. Meillä nimittäin vetämässä reklamaatio Liberolle. Pyysivät meitä ilmoittamaan käyttökelvottomien vaippojen määrän ja myöhemmin huomasin, että olin ilmoittanut liian vähän, huonoja vaippoja olikin enemmän. Saa nähdä mitä sieltä tulee, hyvin luultavasti tasan sama määrä vaippoja kuin ilmoitin heille. Ei ole vielä kuulunut mitään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat